Crypto- Alles over Bitcoins / Sparen / Kopen / Minen / Cryptocoins en Altcoins
Citaat van Meh Meh op 12 oktober 2017, 16:36Ha, Meneer @Rikkert. Een tijd niet gezien! Bitcoin staat er nu redelijk bij. Ik besteed er echter geen geld meer aan. De altcoins zijn een stuk interessanter.
Ha, Meneer @Rikkert. Een tijd niet gezien! Bitcoin staat er nu redelijk bij. Ik besteed er echter geen geld meer aan. De altcoins zijn een stuk interessanter.
Citaat van Rikkert. op 13 oktober 2017, 06:29Dat klopt, als je weet wat je doet.
Ik heb al enkele maanden enkele munten apart staan. Niet echt de zin/tijd om onderzoek te doen of om actief te traden.
Dat klopt, als je weet wat je doet.
Ik heb al enkele maanden enkele munten apart staan. Niet echt de zin/tijd om onderzoek te doen of om actief te traden.
Citaat van Meh Meh op 13 oktober 2017, 14:50Het is erg handig om met een klein budget veel verschillende munten in te kopen. Enkele van iedere munt.
Kijk er dan niet meer naar om. Met geluk zit er een bitcoin bij die ineens veel media aandacht krijgt.
Dan is het tijd om te verkopen. Zo heb ik momenteel geïnvesteerd in 9 soorten.
Het is erg handig om met een klein budget veel verschillende munten in te kopen. Enkele van iedere munt.
Kijk er dan niet meer naar om. Met geluk zit er een bitcoin bij die ineens veel media aandacht krijgt.
Dan is het tijd om te verkopen. Zo heb ik momenteel geïnvesteerd in 9 soorten.
Citaat van Verwijderde gebruiker op 29 oktober 2017, 21:52
"Gelukkig" heb ik nog steeds 0 Bitcoin.
Grrrrrr
Maar voor de rest van de wereld, goed bezig!
"Gelukkig" heb ik nog steeds 0 Bitcoin.
Grrrrrr
Maar voor de rest van de wereld, goed bezig!
Citaat van Verwijderde gebruiker op 29 oktober 2017, 21:55Op 18-8-2017 om 20:46 zei Duken:Notitie aan mijzelf, Prutser!!!!!! Je bent weer te laat. Hij is nu 4180 waard! Je stapt natuurlijk weer niet in en blijft een pruster Duken
Straks is hij 8000 waard en dan? Dan ben je weer te laat
Ik suck
Op 18-8-2017 om 20:46 zei Duken:Notitie aan mijzelf, Prutser!!!!!! Je bent weer te laat. Hij is nu 4180 waard! Je stapt natuurlijk weer niet in en blijft een pruster Duken
Straks is hij 8000 waard en dan? Dan ben je weer te laat
Ik suck
Citaat van Rikkert. op 29 oktober 2017, 21:56Ik heb een klein deeltje van mijn alts verkocht, en bezit nu (jaja!) 0.2 bitcoin
![]()
Binnenkort als het zakt echt eens instappen hehe
Als je had gekocht op 3000 had je al je vermogen verdubbeld![]()
(Ik vervloek mezelf nog vaak dat ik niet had gekocht toen het 100 euro was..)
Ik heb een klein deeltje van mijn alts verkocht, en bezit nu (jaja!) 0.2 bitcoin
Binnenkort als het zakt echt eens instappen hehe
Als je had gekocht op 3000 had je al je vermogen verdubbeld
(Ik vervloek mezelf nog vaak dat ik niet had gekocht toen het 100 euro was..)
Citaat van Rikkert. op 29 oktober 2017, 23:08Ik kijk in dollar
aangezien se meeste exchanges ook dollar gebruiken is dit makkelijker (vind ik)
Ik kijk in dollar aangezien se meeste exchanges ook dollar gebruiken is dit makkelijker (vind ik)