ma. aug 18th, 2025
Home » Forum
Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Crypto- Alles over Bitcoins / Sparen / Kopen / Minen / Cryptocoins en Altcoins

VorigePage 23 of 26Volgende
4 hours ago, Wous said:

Aangezien Bitcoin de eerste was en daardoor nu ook de grootste is, is het het beste om nieuwe coins uit te drukken in BTC. Ook al heeft BTC allang niet meer de beste technologie qua anonimiteit, snelheid en uitbreidingsmogelijkheden.

Het voordeel is ook dat BTC minder volatiel is dan de kleine munten met weinig market cap.

Je hebt waarschijnlijk wel gelijk dat de BTC overgewaardeerd wordt, mede door media. Maar de volledige cryptocurrency markt vind ik ondergewaardeerd.

Wie weet hebben we over een paar jaar wel een nieuwe coin die de Bitcoin overtreft. Zolang die er niet is verwacht ik dat Bitcoin nog doorgroeit en de grootste blijft.

Maar dat verklaard nog niet de link die jij suggereerd tussen het gebruik van Blockchain en de waarde van de bitcoin :P

Die cryptocurrencies maken gebruik van Blockchain, maar Blockchain is niet meer dan een gedecentraliseerd systeem om transacties te verifieren en bij te houden zeg maar, of andere data in die vorm, zonder dat daar zeg maar een soort clearing house (tussen persoon) mee te maken heeft om alles te verifieren etc. Het gebruik van Blockchain heeft in mijn ogen totaal niets met de waarde van enige Cryptocurrency te maken, behalve dat ze gebruik maken van Blockchain.

De grootste banken ter wereld zijn ook zeer geinteresseerd in het gebruik van Blockchain, tevens zijn er ook grote verzekeraars zoals Achmea er actief mee bezig omdat het gewoon de midden personen uit het proces halen van de transacties en verificaties ervan, en dus veel geld zal besparen. Maar dat zij Blockchain gaan gebruiken doet niets met de waarde van een cryptocurrency als Bitcoin.

Vele mensen zijn gaan verkopen door de preek van de JPmorgan topman en slecht nieuws uit China.

De koers is de hele dag al redelijk stabiel. Ik denk dat de daling dit weekend toch niet doorzet.
Jammer! :)

Ben ik nou weer te laat? Welke website had ook alweer het overzicht van alle munten? Ben de URL kwijt :ermm:

Ik gebruik voor bitcoin altijd deze website.

En ja, hij is weer aan het stijgen. Gisteren was het 3600 nog wat en nu zit hij alweer boven de 3800.

Jaaaa top :bug: 

Ik had ook op 3100 moeten kopen :P Prutser die ik ben. Ik wacht altijd te lang haha

Binnen een jaar krijg je die kans waarschijnlijk nog. :)

Of nu kopen, want hij zal toch wel door stijgen ;)

https://tweakers.net/nieuws/129731/jpmorgan-handelt-in-bitcoin-ondanks-felle-kritiek-van-directeur.html#reacties

Blijkbaar handelde ze daar toch gewoon met Bitcoins.

Lijkt me vaag als de directeur er echt fel op tegen is..

Zal dus wel gewoon zijn geweest om de prijs te laten droppen ;) 

edit:

ze handelen niet met eigen kapitaal, maar met dat van hun klanten. Dusss..

Boefjes, eerst zeggen dat het een zeepbel is. Dan de markt laten instorten. Op een lage waarde instappen en daarna aangeven dat er niks aan de hand is.

De+Baron.JPG

Jaaaa 5100 dollar. 

Eigenwijze drol ben ik..... 

Natuurlijk nog niks gekocht en als hij op 20.000 staat blijf ik een drol.....

:cat:

VorigePage 23 of 26Volgende

Loading