di. aug 19th, 2025
Home » Forum
Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Crypto- Alles over Bitcoins / Sparen / Kopen / Minen / Cryptocoins en Altcoins

VorigePage 22 of 26Volgende

Denk dat die 600% inmiddels lager is :P

Tis echt om te huilen mijn portfolio. :omg:

Ja die 600% zit nu nog "maar" op 150%. Helaas heb ik niet zoveel geld om er in te zetten, maar toch een leuk extra zakcentje voor op de spaarrekening.

Dit weekend zou de 3000 dollar per BTC nog wel aangeraakt kunnen worden, maar lager dan dat is erg onwaarschijnlijk.

Ik wacht even . Hij is nu 3300 dollar. Mijn alert staat op 3100. 

Spannend weekend voor alle btc beleggers. 

Ik zou nog veel langer wachten, @Duken
Kijk er vanaf 3100 eens per zoveel uur naar. 
Kopen is waarschijnlijk zonde, ik verwacht dat de daling gedurende het weekend verder doorzet.

Ik denk dat we ook een stuk onder de 3k komen.

Ik hoop dat alles weer snel aantrekt :( 

Mjah ik heb echt het idee dat de Bitcoin zich gewoon in een bubbel bevind mede door ale media aandacht van het afgelopen jaar en dat hij gewoon weer gaat zakken en hopelijk stabieler blijft. Voor mij maakt de huidige prijs en de grote schommelingen bitcoin gewoon zeer oninteressant.

Ik denk dat de toegevoegde waarde van de blockchain er voor zorgt dat het waarde blijft houden en nog weer zal stijgen. De technologie wordt op dit moment nog maar amper gebruikt, moet je nagaan wat het met de waarde doet als je het over een tijdje in je dagelijkse leven continu kan gebruiken.

2 minutes ago, Wous said:

Ik denk dat de toegevoegde waarde van de blockchain er voor zorgt dat het waarde blijft houden en nog weer zal stijgen. De technologie wordt op dit moment nog maar amper gebruikt, moet je nagaan wat het met de waarde doet als je het over een tijdje in je dagelijkse leven continu kan gebruiken.

En hoe wordt de waarde van Bitcoin dan gelinkt aan verschillend gebruik van Blockchain welke totaal niet met bitcoin te maken heeft over het algemeen? Ik zie de link niet echt om eerlijk te zijn.

Aangezien Bitcoin de eerste was en daardoor nu ook de grootste is, is het het beste om nieuwe coins uit te drukken in BTC. Ook al heeft BTC allang niet meer de beste technologie qua anonimiteit, snelheid en uitbreidingsmogelijkheden.

Het voordeel is ook dat BTC minder volatiel is dan de kleine munten met weinig market cap.

Je hebt waarschijnlijk wel gelijk dat de BTC overgewaardeerd wordt, mede door media. Maar de volledige cryptocurrency markt vind ik ondergewaardeerd.

Wie weet hebben we over een paar jaar wel een nieuwe coin die de Bitcoin overtreft. Zolang die er niet is verwacht ik dat Bitcoin nog doorgroeit en de grootste blijft.

Bitcoin zal hoogstwaarschijnlijk het grootste blijven, aangezien het de 'hoofdcoin' is.
Echter is Ethereum wel een grote concurrent voor ze.

Bitcoin was vanmorgen trouwens eventjes onder de 3k, nu weer 3.5k waard ;) 
Het weekend moet nog beginnen, dus er kan nog een klap komen.

VorigePage 22 of 26Volgende

Loading