di. aug 19th, 2025
Home » Forum
Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Crypto- Alles over Bitcoins / Sparen / Kopen / Minen / Cryptocoins en Altcoins

VorigePage 21 of 26Volgende

Ooooo spannend!!!  De verhalen zijn volgens mij niet waar.  Maar je kan hiermee wel de markt een virtuele klap geven. Dat lijkt al te lukken.  Dan je daarna weer goedkoop instappen.  Maar de munt vliegt alle kanten op. 

Ik heb mijn alert staan op 3500 . Misschien deze week dan toch instappen. :)

Ja de klap lukt zeker :P

Denk dat we de binnenkort (helaas) wel de 3500 aantikken als het zo doorgaat.

Hele mooie verhalen vanuit alle kanten om hoogstwaarschijnlijk de markt te laten zakken en de 'weak-hands' er uit te schudden die de verliezen niet aan kunnen. Hierdoor wordt de markt minder volatiel en kunnen veel grote investeerders met minder risico grote bedragen investeren.

Ik heb momenteel een leuke hoeveelheid NEO waarmee ik op 600% winst heb gestaan aangezien ik die voor €6,- heb gekocht, maar die is door al het slechte nieuws ook flink gedaald. Echter sta ik wel nog steeds op winst. Ik blijf het mooi holden tot betere tijden. In de meeste coins - naast bitcoin - wordt al geïnvesteerd terwijl ze nog niet eens een werkend product hebben, zo vroeg zitten we dus nog in de evolutie van de Blockchain.

Mocht je nog een mooi instapmoment zoeken @Duken, dan ben je nu op een goed moment. Hij kan nog verder dalen, maar je zit in ieder geval niet op een piek!

600%, lekker bezig hoor :) Heb je naast NEO nog andere munten? 

En ja, nu is het een goed moment om in te stappen. Voor je het weet is het vanavond weer naar 4300 :P (Of het is vanavond 3000 )

Oef, door al deze commotie rond China, JP Morgan is de waarde van mijn portfolio met 40% gedaald :bye:

Berichtje van T.net.

Yep, ik heb vandaag meerdere mensen met dingen zien gooien. Ik ken enkele mensen die er meer dan een ton in hebben zitten.
En de bal is pas aan het rollen. Vele andere mensen gaan in de komende dagen hysterisch hun coins verkopen.
En als het dan binnenkort op een historisch dieptepunt staat, ga ik ze kopen... :gek:

Yup, in het weekend gaan de weekendmensjes zien van OHJEE SHIET VERKOPEN SNEL.

En dan is het tijd om te kopen!
Als ik nog een klein spaargeitje had onder mijn bed had ik het geweten ;) 

Ik weet het niet. Maar ik kijk niet gek op als bitcoin onder de 1000 euro zakt. 
We zullen zien waar het de komende dagen heen gaat.

Met weinig geld kan je altijd inzetten op een altcoin, @Rikkert.
Centen kunnen euro's worden... maar dan moet je geluk hebben.

Ga er niet van opkijken, maar zal wel ff een paar traantjes wegvegen 

Heb al een leuk bedrag in altcoins zitten ;) 

Ik ga morgenochtend kijken. Hij lijkt nog verder te zakken. Bizar. Dank je voor de tip @Wous

600 procent winst is trouwens wel geniaal. Haha. 

VorigePage 21 of 26Volgende

Loading