ma. aug 18th, 2025
Home » Forum
Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Crypto- Alles over Bitcoins / Sparen / Kopen / Minen / Cryptocoins en Altcoins

VorigePage 25 of 26Volgende

LOL... daar dacht ik niet eens aan. :bloos:

Dat beloof ik Rikkert ;) ik heb al een btcdirect account. Nu nog duimen dat de coin een keer zakt..... :D

Iemand een scriptje om de coins een dagje te laten zakken? 

Waarschijnlijk zakt ie na de Segwit2X fork van half november wel weer. Iedereen haalt t geld weer naar de Bitcoin om 'gratis geld' te ontvangen uit de forks.

Denk het ook. Het is best raar dat er zomaar ff (eigenlijk toch wel) wat geld wordt bij gemaakt. Leuk voor de houders van bitcoin, meer geld. Je creëert iets, dat er eigenlijk niet is. Maarja..

Kakjes.... Nu bijna 10.000 dollar....

Ik ga straks voor 50 euro kopen. Ik vind het een prachtig rond getal. ;) dan maar te laat, maar nu of nooit meer.

Iemand nog wat over? :angel:

https://greenaddress.it/pay/GA27y8Zc5fhsR8VTUBWdtv7kVYybd/?amount=123892

Persoonlijk zal ik eventjes wachten. Ik denk dat er binnen nu en 2 tot 3 weken een dip aan zit te komen.
Wordt door meerdere mensen verwacht. Zeker weet niemand het..

Nou, hoe dan ook.... Hij gaat ooit naar de 20k ;)

Ik heb gisteren voor het eerst 50 euro aan BTC gekocht. Ik ben toch al te laat voor de grote klappers. :(

Was mijn 50 euro toch zo 58 euro waard. Als je een beetje op tijd inkoopt en verkoopt kan je er leuk aan verdienen. Maar dan moet je wel heel alert blijven. Ik laat het voor het gemak lekker staan.

De 30 euro winst overgemaakt naar bittrex om te handelen. Dat duurde me te lang, script met API nu actief naar bittrex welke zelf munten inkoopt en verkoopt 2* per dag. :rofl:

Ik ben benieuwd of het gaat werken.

Verhuist naar de juiste club :) Hier hoort hij thuis.

VorigePage 25 of 26Volgende

Loading