Filmindustrie doet niet genoeg om legaal downloaden aan te moedigen

Citaat van William op 21 september 2017, 19:1025 minutes ago, Meh Meh said:Als Netflix niet moeilijk zou doen over een VPN, zou ik er weer graag voor betalen.
Ze hebben enkele fantastische series. Aanzetten in HD met ondertiteling en kijken. Jammer.Er zijn nog wel diensten waarmee je het kunt deblokkeren hoor, ik wou vandaag een artikel posten in handige tips maar ben door mijn eigen stomheid dat hele artikel kwijt, was bijna klaar, had het nog open staan en klik na het eten gewoon effe de browser dicht, oeps...... Morgen nog een kans
25 minutes ago, Meh Meh said:Als Netflix niet moeilijk zou doen over een VPN, zou ik er weer graag voor betalen.
Ze hebben enkele fantastische series. Aanzetten in HD met ondertiteling en kijken. Jammer.
Er zijn nog wel diensten waarmee je het kunt deblokkeren hoor, ik wou vandaag een artikel posten in handige tips maar ben door mijn eigen stomheid dat hele artikel kwijt, was bijna klaar, had het nog open staan en klik na het eten gewoon effe de browser dicht, oeps...... Morgen nog een kans

Citaat van William op 21 september 2017, 19:173 minutes ago, Rikkert. said:Staat het niet in je geschiedenis? Of incognito?
Niet incognito, maar geen geschiedenis of cache in mijn browser, dat staat gewoon helemaal uit hier
3 minutes ago, Rikkert. said:Staat het niet in je geschiedenis? Of incognito?
Niet incognito, maar geen geschiedenis of cache in mijn browser, dat staat gewoon helemaal uit hier
Citaat van Meh Meh op 21 september 2017, 20:231 uur geleden zei oʞᴉlʞ:Er zijn nog wel diensten waarmee je het kunt deblokkeren hoor, ik wou vandaag een artikel posten in handige tips maar ben door mijn eigen stomheid dat hele artikel kwijt, was bijna klaar, had het nog open staan en klik na het eten gewoon effe de browser dicht, oeps...... Morgen nog een kans
Dat deed ik in eerste instantie toen ik nog een Netflix account had. Ik had 2 VPN servers die nog niet als VPN werden herkend. Maar die werkte na een week niet meer.
Ik had geen zin om met allerlei kunstgrepen een dienst waarvoor ik betaalde aan de praat te krijgen. Dus dan maar Popcorn Time.
1 uur geleden zei oʞᴉlʞ:Er zijn nog wel diensten waarmee je het kunt deblokkeren hoor, ik wou vandaag een artikel posten in handige tips maar ben door mijn eigen stomheid dat hele artikel kwijt, was bijna klaar, had het nog open staan en klik na het eten gewoon effe de browser dicht, oeps...... Morgen nog een kans
Dat deed ik in eerste instantie toen ik nog een Netflix account had. Ik had 2 VPN servers die nog niet als VPN werden herkend. Maar die werkte na een week niet meer.
Ik had geen zin om met allerlei kunstgrepen een dienst waarvoor ik betaalde aan de praat te krijgen. Dus dan maar Popcorn Time.