Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Place2home.net offline niet beschikbaar

VorigePage 2 of 4Volgende

LOL. Ik zie het! Denk dat de database verbinding is verbroken.
Mogelijk heeft de host ontdekt wat P2H is, en de site offline gehaald.
Zou ook kunnen komen door een database foutje, teveel bezoek of, wie weet een SQL injectie.
Denk dat het snel is opgelost, er zitten veel mensen achter Place2Home.net die er snel wat aan doen.

Heb hetzelfde. Eergisteren kon ik nog inloggen, maar kon geen post meer zien. Alleen de plaatjes bovenaan van nieuwe posts. Dus afwachten.

Erg vreemd. Ik acht de kans aanwezig dat er iets anders aan de hand is.

haha game of thrones was net online, dus teveel bezoekers

Zou je echt denken :) Heel Nederland naar place2home om de eerste aflevering van GOT S7E1 te downloaden? :proost:

Ze moeten zoiezo al een behoorlijke host hebben. Ik zie regelmatig dat er meer dan 5000 leden tegelijk online zijn en het is soms nog veel meer.
Wie weet is de website echt offline door een nieuwe aflevering van GOT. Het zou best kunnen...
Als duizenden mensen dezelfde webpagina opzoeken en daar een NZB link aanvragen, reageren, de bedankt knop gebruiken, kan het de database teveel worden.

Ze zijn trouwens weer online zie ik nu. :)

Snik snik... ze zijn offline

Configuration: includes/config.php does not exist. Please fill out the data in config.php.new and rename it to config.php

heey ik krijg nu op deze site ook data base error iemand nog meer ?

Komen ze zo weer terug of is er wat anders aan de hand ??

Gr ShadowMaster

Inderdaad, lijkt alsof ze elke week offline zijn na een release van the game of thrones.

1. Spoiler
    •  

alweer online ;) kan er tenminste nu weer op  komen, owh dan is het zeker erg druk voor de nieuwe game of thrones dat ze daarom effe error hebben

VorigePage 2 of 4Volgende

Loading