Place2home.net offline niet beschikbaar
Citaat van Meh Meh op 17 juli 2017, 17:06LOL. Ik zie het! Denk dat de database verbinding is verbroken.
Mogelijk heeft de host ontdekt wat P2H is, en de site offline gehaald.
Zou ook kunnen komen door een database foutje, teveel bezoek of, wie weet een SQL injectie.
Denk dat het snel is opgelost, er zitten veel mensen achter Place2Home.net die er snel wat aan doen.
LOL. Ik zie het! Denk dat de database verbinding is verbroken.
Mogelijk heeft de host ontdekt wat P2H is, en de site offline gehaald.
Zou ook kunnen komen door een database foutje, teveel bezoek of, wie weet een SQL injectie.
Denk dat het snel is opgelost, er zitten veel mensen achter Place2Home.net die er snel wat aan doen.
Citaat van Demo op 17 juli 2017, 17:37Heb hetzelfde. Eergisteren kon ik nog inloggen, maar kon geen post meer zien. Alleen de plaatjes bovenaan van nieuwe posts. Dus afwachten.
Heb hetzelfde. Eergisteren kon ik nog inloggen, maar kon geen post meer zien. Alleen de plaatjes bovenaan van nieuwe posts. Dus afwachten.
Citaat van Verwijderde gebruiker op 17 juli 2017, 19:26Zou je echt denken
Heel Nederland naar place2home om de eerste aflevering van GOT S7E1 te downloaden?
Zou je echt denken Heel Nederland naar place2home om de eerste aflevering van GOT S7E1 te downloaden?
Citaat van Meh Meh op 17 juli 2017, 20:04Ze moeten zoiezo al een behoorlijke host hebben. Ik zie regelmatig dat er meer dan 5000 leden tegelijk online zijn en het is soms nog veel meer.
Wie weet is de website echt offline door een nieuwe aflevering van GOT. Het zou best kunnen...
Als duizenden mensen dezelfde webpagina opzoeken en daar een NZB link aanvragen, reageren, de bedankt knop gebruiken, kan het de database teveel worden.Ze zijn trouwens weer online zie ik nu.
Ze moeten zoiezo al een behoorlijke host hebben. Ik zie regelmatig dat er meer dan 5000 leden tegelijk online zijn en het is soms nog veel meer.
Wie weet is de website echt offline door een nieuwe aflevering van GOT. Het zou best kunnen...
Als duizenden mensen dezelfde webpagina opzoeken en daar een NZB link aanvragen, reageren, de bedankt knop gebruiken, kan het de database teveel worden.
Ze zijn trouwens weer online zie ik nu.
Citaat van Verwijderde gebruiker op 25 juli 2017, 19:00Snik snik... ze zijn offline
Configuration: includes/config.php does not exist. Please fill out the data in config.php.new and rename it to config.php
Snik snik... ze zijn offline
Configuration: includes/config.php does not exist. Please fill out the data in config.php.new and rename it to config.php
Citaat van ShadowMaster op 31 juli 2017, 19:01heey ik krijg nu op deze site ook data base error iemand nog meer ?
Komen ze zo weer terug of is er wat anders aan de hand ??
Gr ShadowMaster
heey ik krijg nu op deze site ook data base error iemand nog meer ?
Komen ze zo weer terug of is er wat anders aan de hand ??
Gr ShadowMaster
Citaat van Verwijderde gebruiker op 31 juli 2017, 19:07Inderdaad, lijkt alsof ze elke week offline zijn na een release van the game of thrones.
Inderdaad, lijkt alsof ze elke week offline zijn na een release van the game of thrones.
Citaat van ShadowMaster op 31 juli 2017, 19:13
Spoiler
alweer online
kan er tenminste nu weer op komen, owh dan is het zeker erg druk voor de nieuwe game of thrones dat ze daarom effe error hebben
-
Spoiler
alweer online kan er tenminste nu weer op komen, owh dan is het zeker erg druk voor de nieuwe game of thrones dat ze daarom effe error hebben
You Missed
Microsoft Edge in Windows 11 introduceert AI-functie ‘Journeys’
Eater
- augustus 22, 2025
- 34 views
Gangs of London maakt comeback met een “vierde seizoen”
Eater
- augustus 21, 2025
- 26 views
Doctor Who blijft te zien op BBC, “met of zonder Disney”
Eater
- augustus 21, 2025
- 24 views
Samsung Electronics zet opnieuw een grote stap in het verbeteren van de tv-ervaring
Eater
- augustus 21, 2025
- 22 views