Even voorstellen
Citaat van Wiedewa op 9 oktober 2018, 22:12Ben eigenlijk op zoek naar 'n serie over Vietnam met die helicopters , met als achtergrond de Rolling Stones.
Weet er de naam niet van, en de uitzendingen waren altijd als we gingen stappen of ander plezier.
Serie heeft ergens op het net gestaan, zeer incompleet en zonder de Rolling Stones als bij muziek (Paint 't Black )
Ben eigenlijk op zoek naar 'n serie over Vietnam met die helicopters , met als achtergrond de Rolling Stones.
Weet er de naam niet van, en de uitzendingen waren altijd als we gingen stappen of ander plezier.
Serie heeft ergens op het net gestaan, zeer incompleet en zonder de Rolling Stones als bij muziek (Paint 't Black )
Citaat van Demo op 10 oktober 2018, 04:32Goede morgen Wiedewa, volgens mij bedoel je de serie Tour of Duty
https://www.imdb.com/title/tt0092468/
En volgens mij is dat nog wel compleet te vinden op Newzbin, of op Spotnet/web.
Goede morgen Wiedewa, volgens mij bedoel je de serie Tour of Duty
https://www.imdb.com/title/tt0092468/
En volgens mij is dat nog wel compleet te vinden op Newzbin, of op Spotnet/web.
Citaat van Wiedewa op 10 oktober 2018, 19:52Ongelooflijk dit, stond op Spotweb, 'n half jaar oud en helemaal in orde.
Heel veel dank Drifter
Ongelooflijk dit, stond op Spotweb, 'n half jaar oud en helemaal in orde.
Heel veel dank Drifter
Citaat van Verwijderde gebruiker op 11 oktober 2018, 05:05Op 7-10-2018 om 10:53 zei Monkie:Indexers / community.
NZBGeek:
Gratis variant:
Je kunt per dag 2 ......
Bedankt @Monkie. Ik ga ze toevoegen.
Op 7-10-2018 om 10:53 zei Monkie:Indexers / community.
NZBGeek:
Gratis variant:
Je kunt per dag 2 ......
Bedankt @Monkie. Ik ga ze toevoegen.

Citaat van Verwijderde gebruiker op 17 oktober 2018, 08:18Defqon, iets waar ik waarschijnlijk nooit zal komen maar wel op mijn "had ik dat maar eens gedaan" lijst staat. Ziet er echt geweldig ui.
Defqon, iets waar ik waarschijnlijk nooit zal komen maar wel op mijn "had ik dat maar eens gedaan" lijst staat. Ziet er echt geweldig ui.
Citaat van Wiedewa op 7 november 2018, 23:56Ach Duken had je het maar wel gedaan, voor deze muziek luisterde ik heel erg graag naar DJ Samurai
Ach Duken had je het maar wel gedaan, voor deze muziek luisterde ik heel erg graag naar DJ Samurai
You Missed
Kan niet opstarten in Windows na het uitschakelen van CSM
Eater
- september 4, 2025
- 3 views
Windows 11 gaat zelf bepalen over het installeren van updates.
Eater
- september 4, 2025
- 21 views
Favoriete Doctor Who-actrice bevestigd nieuwe drama serie Counsels
Eater
- september 3, 2025
- 26 views