Plakbriefjes live op Duken.nl
Citaat van Verwijderde gebruiker op 11 november 2017, 07:23Ja dat klopt @Meh Meh . Nieuwe handleidingen of belangrijk nieuws kunnen we zo ook onder de aandacht brengen
De mogelijkheid om naar jezelf plakbriefje te sturen heb ik uit staan
Ja dat klopt @Meh Meh . Nieuwe handleidingen of belangrijk nieuws kunnen we zo ook onder de aandacht brengen
De mogelijkheid om naar jezelf plakbriefje te sturen heb ik uit staan

Citaat van William op 11 november 2017, 07:27Dat is inderdaad handig. Direct rechtsboven zichtbaar, zodat je het niet over het hoofd ziet.
Dat is inderdaad handig. Direct rechtsboven zichtbaar, zodat je het niet over het hoofd ziet.
Citaat van Verwijderde gebruiker op 11 november 2017, 10:543 uur geleden zei Duken:De mogelijkheid om naar jezelf plakbriefje te sturen heb ik uit staan
Ja, dat is ook niet echt nodig. Er zijn voor veel browsers extenties, plugins e.d. waarmee dat al kan.
Postit's uitwisselen met andere forum leden is wel praktisch.Ik heb je er al over gepostit ik zag net een error.
3 uur geleden zei Duken:De mogelijkheid om naar jezelf plakbriefje te sturen heb ik uit staan
Ja, dat is ook niet echt nodig. Er zijn voor veel browsers extenties, plugins e.d. waarmee dat al kan.
Postit's uitwisselen met andere forum leden is wel praktisch.
Ik heb je er al over gepostit ik zag net een error.
Citaat van Verwijderde gebruiker op 25 april 2018, 20:57Ter info, ze stonden al even uit. Maar omdat ze vrijwel niet gebruikt werden en de private messages toch een stuk prettiger zijn zijn de post its weer uitgeschakeld.
Inschakelen kan altijd nog eens... ?
Ter info, ze stonden al even uit. Maar omdat ze vrijwel niet gebruikt werden en de private messages toch een stuk prettiger zijn zijn de post its weer uitgeschakeld.
Inschakelen kan altijd nog eens... ?
Citaat van Verwijderde gebruiker op 25 april 2018, 22:11Ik vond ze persoonlijk niet echt praktisch, een PM werkt ook. ?
Ik vond ze persoonlijk niet echt praktisch, een PM werkt ook. ?
Je Miste
Week 44 25-10 t/m 31-10 Nieuwe Streamingdienst en UK TV-Films
Eater
- oktober 21, 2025
- 43 views
Top 10 Meest Gedownloade Films in de week tot 20-10-2025
Eater
- oktober 21, 2025
- 43 views
1001 AI haalt 9 miljoen dollar op voor AI die cruciale industrieën in MENA bedient
Eater
- oktober 21, 2025
- 22 views
2017 Serie Fearless nu op Netflix UK
Eater
- oktober 20, 2025
- 44 views