Bitcoins verdienen door te minen met Minergate
Citaat van Meh Meh op 10 november 2017, 22:04Wie weet. Wie weet ben ik dan alles kwijt.
Maar waarom investeer je er geen 100 euro, of een ander bedrag in, dat je niet echt zou missen?
Wie weet. Wie weet ben ik dan alles kwijt.
Maar waarom investeer je er geen 100 euro, of een ander bedrag in, dat je niet echt zou missen?
Citaat van Verwijderde gebruiker op 11 november 2017, 07:25Ik wil er 50 in investeren. Niet zo spannend, maar ik wacht op zo een Ja Nu! Moment
Rijk zal ik dus niet worden, maar leuk is t wel
Ik wil er 50 in investeren. Niet zo spannend, maar ik wacht op zo een Ja Nu! Moment
Rijk zal ik dus niet worden, maar leuk is t wel
Citaat van Meh Meh op 11 november 2017, 10:57Dat heb ik veel gedaan. Als ik iets niet nodig had en er niet zuur over zou worden als ik het kwijt was, besteedde ik het aan altcoins.
50 euro is mooi. Als McAfee gelijk krijgt kan je er over enkele jaren van op een luxe vakantie.
Dat heb ik veel gedaan. Als ik iets niet nodig had en er niet zuur over zou worden als ik het kwijt was, besteedde ik het aan altcoins.
50 euro is mooi. Als McAfee gelijk krijgt kan je er over enkele jaren van op een luxe vakantie.
Citaat van Verwijderde gebruiker op 11 november 2017, 22:51Precies, en dan kan ik later tegen mijn zoontje zeggen dat ik er wel bij was
Ik heb er dan ook vertrouwen in, nu nog een leuk instap moment.
Precies, en dan kan ik later tegen mijn zoontje zeggen dat ik er wel bij was
Ik heb er dan ook vertrouwen in, nu nog een leuk instap moment.
Citaat van Meh Meh op 11 november 2017, 22:59LOL. Ik zocht net naar McAfee i.v.m. een mining fabriek die ze zouden hebben en kwam deze oude video weer tegen.
LOL. Ik zocht net naar McAfee i.v.m. een mining fabriek die ze zouden hebben en kwam deze oude video weer tegen.
Citaat van Verwijderde gebruiker op 12 november 2017, 06:23Ja dat was een geweldige video van McAfee. Goede zelfspot actie ook
Ja dat was een geweldige video van McAfee. Goede zelfspot actie ook
Citaat van Meh Meh op 12 november 2017, 11:13Ja, apart mens, maar ik moet altijd om 'm lachen.
Hij wou voor het presidentschap gaan, of het een grapje was weet ik niet.
Waarschijnlijk was hij als president beter geweest dan wat er nu in het witte huis zit...
Ja, apart mens, maar ik moet altijd om 'm lachen.
Hij wou voor het presidentschap gaan, of het een grapje was weet ik niet.
Waarschijnlijk was hij als president beter geweest dan wat er nu in het witte huis zit...