Top 10 meest gedownloade films van 2 oktober tot 8 oktober
Citaat van Verwijderde gebruiker op 4 oktober 2017, 06:46Ja ik dacht aan een animatie film. Maar die soundtrack is wel erg vaag
Ik ga hem maar kijken, lijkt toch te moeten
Ja ik dacht aan een animatie film. Maar die soundtrack is wel erg vaag
Ik ga hem maar kijken, lijkt toch te moeten
Citaat van Meh Meh op 4 oktober 2017, 12:33Jij dacht aan The Baby Boss.
Die zou ik nog niet eens willen zien als ik er geld op toe zou krijgen.Baby Driver is een gewone film, met een simpel verhaal en uitstekend acteerwerk, met name Kevin Spacey en de hoofdrolspeler doen het erg goed.
Jij dacht aan The Baby Boss.
Die zou ik nog niet eens willen zien als ik er geld op toe zou krijgen.
Baby Driver is een gewone film, met een simpel verhaal en uitstekend acteerwerk, met name Kevin Spacey en de hoofdrolspeler doen het erg goed.
Citaat van Verwijderde gebruiker op 4 oktober 2017, 17:11Haha Babyboss heb ik ook al een aantal keer gezien met de kids. Ik vind hem ook leuk. De trailer van baby driver smaakt naar meer. Ziet er vet uit.
Blijft een slechte naam...
Haha Babyboss heb ik ook al een aantal keer gezien met de kids. Ik vind hem ook leuk. De trailer van baby driver smaakt naar meer. Ziet er vet uit.
Blijft een slechte naam...
Citaat van Meh Meh op 4 oktober 2017, 17:25Ik hou niet zo van animaties. Avatar was prachtig, UP was leuk en Sausage Party was erg grappig maar voor de rest heb ik er niets mee.
De hoofdrolspeler uit Baby Driver werd Baby genoemd, daarom heet de film zo.
Ik knapte ook af op de naam. Ze hadden er beter iets anders voor kunnen verzinnen.Dit is een trailer van Sausage Party. Een animatie voor volwassenen. Qua humor komt het in de buurt van Family Guy.
Ik hou niet zo van animaties. Avatar was prachtig, UP was leuk en Sausage Party was erg grappig maar voor de rest heb ik er niets mee.
De hoofdrolspeler uit Baby Driver werd Baby genoemd, daarom heet de film zo.
Ik knapte ook af op de naam. Ze hadden er beter iets anders voor kunnen verzinnen.
Dit is een trailer van Sausage Party. Een animatie voor volwassenen. Qua humor komt het in de buurt van Family Guy.
Citaat van Verwijderde gebruiker op 5 oktober 2017, 18:59Sausage heb ik gezien. Heel flauw maar goede humor met een potje bier.
Nu baby driver aan het kijken. Eerste scène is al geweldig
Sausage heb ik gezien. Heel flauw maar goede humor met een potje bier.
Nu baby driver aan het kijken. Eerste scène is al geweldig