Google Drive wordt alternatief Pirate Bay?

Citaat van William op 14 september 2017, 18:319 minutes ago, Meh Meh said:Leuk idee. Dat kan makkelijk met een goedkope, VPS zonder traffic en opslag limiet. Of gewoon thuis.
Ik stream bijna alles, of ik download het, zet het op een USB stick en prop die later in een smarttv.Je kan natuurlijk ook altijd Plex installeren, ik weet niet of je het kent maar daar is ook een KODI plugin voor
Ik gebruik Plex om overal bij mijn muziek te komen maar kan ook films aan enzo
9 minutes ago, Meh Meh said:Leuk idee. Dat kan makkelijk met een goedkope, VPS zonder traffic en opslag limiet. Of gewoon thuis.
Ik stream bijna alles, of ik download het, zet het op een USB stick en prop die later in een smarttv.
Je kan natuurlijk ook altijd Plex installeren, ik weet niet of je het kent maar daar is ook een KODI plugin voor
Ik gebruik Plex om overal bij mijn muziek te komen maar kan ook films aan enzo
Citaat van Verwijderde gebruiker op 14 september 2017, 20:50Plex heb ik ook op mijn thuis server draaien. Heerlijke applicatie, gebruik hem voornamelijk voor de Chromecast in de slaapkamer. Daar werkt het prima samen mee.
Plex heb ik ook op mijn thuis server draaien. Heerlijke applicatie, gebruik hem voornamelijk voor de Chromecast in de slaapkamer. Daar werkt het prima samen mee.