Newsconnection moet van 'Hannes3', 'QoQ' en 'Bassie10' gegevens overdragen aan Brein
Citaat van Demo op 20 december 2016, 06:35Wat ik ook al op andere fora geschreven heb:
Volgens mij gaan ze Q&Q nooit vinden, het is niet een persoon maar groep die achter vpn's zit en via servers in het buitenland uppen waar Brein helemaal geen rechten heeft. Ik snap ook nog niet zo goed hoe dit ontstaan is en dat Hannes3 zich dan ook heeft laten pakken. Is er veel geuppet via Newsconnection? dat is dan niet zo slim, maar dan nog via vpn is het ip niet te achterhalen (tenminste die van mij niet, geen logfiles en 256 bit encryptie). Met torents waar ik mij ook in begeef zie ik ook veel Nederlandse ip adressen. Dit is niet handig mensen, gebruik een vpn en let even op wat je doet. Mocht juridische hulp benodigd zijn en of bitcoins of euro's dan hoor ik het graag. Ook dit weer, doe het via PayPal maar stort daar eerst op zodat het niet te herleiden is.
Ik steun elk goed initiatief maar ik denk dat het wel los loopt met Q&Q, gisteren kwamen de series gewoon weer binnen. Fijne kerstdagen Tim Kuik
Wat ik ook al op andere fora geschreven heb:
Volgens mij gaan ze Q&Q nooit vinden, het is niet een persoon maar groep die achter vpn's zit en via servers in het buitenland uppen waar Brein helemaal geen rechten heeft. Ik snap ook nog niet zo goed hoe dit ontstaan is en dat Hannes3 zich dan ook heeft laten pakken. Is er veel geuppet via Newsconnection? dat is dan niet zo slim, maar dan nog via vpn is het ip niet te achterhalen (tenminste die van mij niet, geen logfiles en 256 bit encryptie). Met torents waar ik mij ook in begeef zie ik ook veel Nederlandse ip adressen. Dit is niet handig mensen, gebruik een vpn en let even op wat je doet. Mocht juridische hulp benodigd zijn en of bitcoins of euro's dan hoor ik het graag. Ook dit weer, doe het via PayPal maar stort daar eerst op zodat het niet te herleiden is.
Ik steun elk goed initiatief maar ik denk dat het wel los loopt met Q&Q, gisteren kwamen de series gewoon weer binnen. Fijne kerstdagen Tim Kuik
Citaat van Demo op 27 december 2016, 22:52@Gast dba123
Volgens jou gaan ze Q&Q (lees QoQ = Quality over Quantity) nooit vinden, maar ik vind het sinds 24 december toch wel erg stil op het enige forum waar hij/zij nog wel actief was...
@Gast dba123
Volgens jou gaan ze Q&Q (lees QoQ = Quality over Quantity) nooit vinden, maar ik vind het sinds 24 december toch wel erg stil op het enige forum waar hij/zij nog wel actief was...
Citaat van Demo op 28 december 2016, 14:34RECTIFY (2016) Seizoen 4 geplaatst om 26 december. Misschien kijken jullie op iets anders dan ik doe?=#ffffff
Salem dvd geplaatst op 26-12
Last man on earth geplaatst op 26-12.
Vergeet niet dat er gewoon domweg weinig series zijn op dit moment
RECTIFY (2016) Seizoen 4 geplaatst om 26 december. Misschien kijken jullie op iets anders dan ik doe?=#ffffff
Citaat van Demo op 28 december 2016, 14:362 minuten geleden zei Gast dba123:RECTIFY (2016) Seizoen 4 geplaatst om 26 december. Misschien kijken jullie op iets anders dan ik doe?=#ffffff
15:36 28-12-2016 net nog geplaatst Risen 28 december 2016 om 12:02:15 door Q&Q
2 minuten geleden zei Gast dba123:RECTIFY (2016) Seizoen 4 geplaatst om 26 december. Misschien kijken jullie op iets anders dan ik doe?=#ffffff
15:36 28-12-2016 net nog geplaatst Risen 28 december 2016 om 12:02:15 door Q&Q

Citaat van William op 29 december 2016, 19:41Ze gaan dus weer actief posten!
Op Spotnet staan ze niet meer, soms worden ze doorgepost door anderen. Vanaf welk forum kan je de eerste posts zien van QoQ? Is dat nog steeds place2home?
Ze gaan dus weer actief posten! Op Spotnet staan ze niet meer, soms worden ze doorgepost door anderen. Vanaf welk forum kan je de eerste posts zien van QoQ? Is dat nog steeds place2home?
Citaat van Demo op 29 december 2016, 21:111 uur geleden zei Draakie:Ze gaan dus weer actief posten!
Op Spotnet staan ze niet meer, soms worden ze doorgepost door anderen. Vanaf welk forum kan je de eerste posts zien van QoQ? Is dat nog steeds place2home?
correct of via torent
1 uur geleden zei Draakie:Ze gaan dus weer actief posten!
correct of via torent
Citaat van joe op 30 december 2016, 13:41gmiddag vrienden hier,ja p2h heeft weer QoQ releases dus daar kun je idd terecht evt en er zjn nog wel een paar torrentsites die ook releases van hun hebben grt
joe
gmiddag vrienden hier,ja p2h heeft weer QoQ releases dus daar kun je idd terecht evt en er zjn nog wel een paar torrentsites die ook releases van hun hebben grt
joe