Linken naar torrent of popcorn website illegaal?
Citaat van Verwijderde gebruiker op 13 april 2017, 20:39Hoi @Barkie
Dank voor de tip.
We hebben een VPN handleiding met een refferal linkje. Maar ivm luiheid blijven we hier aanhobbyen. Dat houdt de website ook leuk.
Overigens geldt voor jou en elk ander full member lid dat je een handleiding of artikel mag schrijven. Deze moet natuurlijk wel kwalitatief goed zijn. Je kunt nieuwsartikelen of via de handleidingen de knop nieuw vinden. (Op een desktop) dat krijg je een template en kan je schrijven. Na akkoord is hij zichtbaar.
Je mag daarin gerust ook je eigen refferal links meenemen. Voor ons goede content voor jullie een centje.
Voorbeeld: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/?do=form&d=2
Zie ook:
Laat maar weten, je mag jou informatie dus ook hier delen.
Hoi @Barkie
Dank voor de tip.
We hebben een VPN handleiding met een refferal linkje. Maar ivm luiheid blijven we hier aanhobbyen. Dat houdt de website ook leuk.
Overigens geldt voor jou en elk ander full member lid dat je een handleiding of artikel mag schrijven. Deze moet natuurlijk wel kwalitatief goed zijn. Je kunt nieuwsartikelen of via de handleidingen de knop nieuw vinden. (Op een desktop) dat krijg je een template en kan je schrijven. Na akkoord is hij zichtbaar.
Je mag daarin gerust ook je eigen refferal links meenemen. Voor ons goede content voor jullie een centje.
Voorbeeld: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/?do=form&d=2
Zie ook:
Laat maar weten, je mag jou informatie dus ook hier delen.
Citaat van Meh Meh op 13 april 2017, 21:28Hoi Duken,
Fantastisch! Dan schrijf ik liever een handleiding over torrents, VPN, proxy, Freenet, tor of Popcorn time, om dan 1 linkje op te nemen naar mijn eigen website, liefst dofollow.
Als je dan zelf een refferal link wilt plaatsen kan je dat altijd doen. Ik vind een backlink, afkomstig uit een informatief artikel waardevoller dan een refferal link.
Indien ik je goedkeuring heb wil ik er na het Paas weekend graag naar kijken, mocht je zelf een idee hebben voor een torrent/Popcorn/VPN tutorial dan hoor ik het graag!Groeten,
Barkie
Hoi Duken,
Fantastisch! Dan schrijf ik liever een handleiding over torrents, VPN, proxy, Freenet, tor of Popcorn time, om dan 1 linkje op te nemen naar mijn eigen website, liefst dofollow.
Als je dan zelf een refferal link wilt plaatsen kan je dat altijd doen. Ik vind een backlink, afkomstig uit een informatief artikel waardevoller dan een refferal link.
Indien ik je goedkeuring heb wil ik er na het Paas weekend graag naar kijken, mocht je zelf een idee hebben voor een torrent/Popcorn/VPN tutorial dan hoor ik het graag!
Groeten,
Barkie
Citaat van Verwijderde gebruiker op 14 april 2017, 04:35Wat goed
Natuurlijk mag je linken met een dofollow naar je eigen website. Die zal ik dan ook voor je activeren.
Handleidingen of artikelen schrijven is geheel vrijblijvend. Maar ook wij vinden het heel leuk om te zien dat er leden content toevoegen voor de bezoekers van duken.nl.
Freenet, tor of popcorntime handleiding hebben we momenteel niet. Wel een handige tips voor popcorntime maar dat is geen installatie en gebruikers stuk.
Een torrent client of tor is natuurlijk ook erg interessant. Verras ons
Wat goed
Natuurlijk mag je linken met een dofollow naar je eigen website. Die zal ik dan ook voor je activeren.
Handleidingen of artikelen schrijven is geheel vrijblijvend. Maar ook wij vinden het heel leuk om te zien dat er leden content toevoegen voor de bezoekers van duken.nl.
Freenet, tor of popcorntime handleiding hebben we momenteel niet. Wel een handige tips voor popcorntime maar dat is geen installatie en gebruikers stuk.
Een torrent client of tor is natuurlijk ook erg interessant. Verras ons
Citaat van Meh Meh op 14 april 2017, 08:35Oke, bedankt! Ik zal er dit Paas weekend over nadenken. Er zijn vele onderwerpen die mogelijk interessant zijn, van torrents time, popcorn time tot het instellen van een VPN achter een dichtgetimmerde router.
Oke, bedankt! Ik zal er dit Paas weekend over nadenken. Er zijn vele onderwerpen die mogelijk interessant zijn, van torrents time, popcorn time tot het instellen van een VPN achter een dichtgetimmerde router.

Citaat van William op 14 april 2017, 09:48In principe is alles ook mogelijk.
Onder de categorieën downloaden, na het downloaden en handige tips past het altijd wel.
Top!
In principe is alles ook mogelijk.
Onder de categorieën downloaden, na het downloaden en handige tips past het altijd wel. Top!
Citaat van Meh Meh op 14 april 2017, 20:0610 uur geleden zei Draakie:In principe is alles ook mogelijk.
Onder de categorieën downloaden, na het downloaden en handige tips past het altijd wel.
Top!
Ik zal dit weekend nadenken, bedankt.
10 uur geleden zei Draakie:In principe is alles ook mogelijk.
Top!
Ik zal dit weekend nadenken, bedankt.