ma. aug 18th, 2025
Home » Forum
Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

torrent site maken

VorigePage 2 of 2
2 uur geleden zei Skeletor:

alleen ik heb geen idee of in dat script ook mogelijkheden zitten om Tracker informatie te koppelen aan leden om Ratio gegevens bij te houden.

Ja alle opties zijn voorhanden en meer zelfs. Met scripten kan ik wel voort helpen, maar uiteindelijk moet je het wel zelf doen 😉 , ik heb zelf al te veel projecten lopen, om ook nog eens iemand de beginselen te leren.

16 uur geleden zei Tuinbever:

Ja alle opties zijn voorhanden en meer zelfs. Met scripten kan ik wel voort helpen, maar uiteindelijk moet je het wel zelf doen

Er is inmiddels een behoorlijke hoeveelheid informatie verstrekt waarmee de Topic Starter movie-release toch wel een idee moet krijgen wat er allemaal bij komt kijken, maar die is helaas vanaf het plaatsen niet meer komen kijken naar eventuele reacties. Is het gezien jouw ervaring mogelijk om toch nog even een optelsommetje te maken van de waarschijnlijk totale kosten om een eigen degelijke Torrentsite online te zetten Tuinbever?

@movie-release

Kosten en kennis overzicht Torrent site:

Zo als @Meh Meh  al aangaf heb je een hosting nodig maar dan met VPS als minimum vereiste. Ik zou dan als starter gaan voor: VPS  --  SSD KVM Pro v4 4GB RAM guaranteed Kost €25.99 P/m Ik zou er ook voor kiezen om er 2 extra ip adressen bij te nemen.

Deze is hier te vinden Van af 9 euro zie hier

Het script dat Meh Meh in zijn bericht linkt dat is gratis, het vergt wel kennis van Php, qsl en css, zeker omdat het een script betreft dat niet alleen oud is maar aangepast moet worden naar jou wensen.

Het DLE script waar ik het over hebt werkt met de nieuwste php versies deze kan je Nulled in het Engels vinden, maar wel een meer dan basis kennis nodig van  Php, Asp, css, qsl. Bij dit script  gaat het om de plug-ins deze ook Nulled te vinden zijn, let wel dat je dan ook vertaal werk te verrichten hebt gelet de plug-ins in RU zijn

Tenslotte Ik Wil wel een pakketje Uppen met meerdere scripts, vraag om de deze in een pm,  om te gebruiken bij je projecten. Ik bied GEEN hulp

1 uur geleden zei Tuinbever:

Zo als @Meh Meh  al aangaf heb je een hosting nodig maar dan met VPS als minimum vereiste. Ik zou dan als starter gaan voor: VPS  --  SSD KVM Pro v4 4GB RAM guaranteed Kost €25.99 P/m Ik zou er ook voor kiezen om er 2 extra ip adressen bij te nemen.

Gemiddelde kosten zijn dus ongeveer € 35,00 p/m en een 1-malige Domeinregistratie van een paar Euro en een hoop vrije tijd en geduld opbrengen om iets te leren en wanneer je zelf ook Torrents moet seeden komt daar uiteraard nog een Seedbox (Dedicated Server) bij, met een gemiddelde prijs van € 15,00 p/m en even leren hoe je moet werken met een programma zoals FileZilla, voor het verplaatsen van content. :hyper:

Bedankt voor je aanbod en uitleg, @Tuinbeveren @Skeletor!

Ik denk dat er veel te veel werk in zou gaan zitten. Daarnaast heb ik de kennis waarschijnlijk niet om een dergelijk script aan te passen en een VPS goed te beveiligen. Een VPS voor €35,- per maand met onbeperkte bandbreedte? Dan krijg je meestal 4 cores, 8 GB RAM en een redelijk grote SSD. Ik zou niet weten wat ik daar mee moet... Een echte torrent site zou ik nooit willen hebben, ik heb geen zin in gezeik. Een legale torrent website lijkt mij wel interessant, maar daar is zo weinig interesse in dat shared hosting volstaat. Ik ben de laatste dagen aan het onderzoeken of een legale torrent site überhaupt genoeg te bieden heeft. 

8 minuten geleden zei Meh Meh:

Ik ben de laatste dagen aan het onderzoeken of een legale torrent site überhaupt genoeg te bieden heeft. 

Lol ja blijft lastig je zit al snel op het randje, maar wat zou je dan zoal legaal kunnen aanbieden, ben dan wel benieuwd. Maar ook alleen het scripten is al leuk en het werkend krijgen.

Het aanbod op Archive.org alleen al is enorm. Het is in sommige gevallen zeker dat er geen copyright op een bepaalde film rust. Maar lang niet iedereen zit te wachten op films zonder copyright, ze zijn meestal vreselijk slecht. Hieronder The Brain That Wouldn't Die, ze waren vergeten copyright aan te vragen. 😁

2 uur geleden zei Meh Meh:

Ze waren vergeten copyright aan te vragen. 😁

🤣🤣 Ja kan het mij voorstellen 😉

Maar overal zijn liefhebbers voor. Gewoon doen als je het zelf maar leuk vind.

VorigePage 2 of 2

Loading