Softtrack.live informatie
Citaat van Zorro op 2 september 2020, 08:27Ha Sinterklaas
Ik heb een vraagje: server en forum onderhouden veel geld kost want dat klopt niet. Wat klopt er niet aan. Ik ben een leek
Bedankt
Ha Sinterklaas
Ik heb een vraagje: server en forum onderhouden veel geld kost want dat klopt niet. Wat klopt er niet aan. Ik ben een leek
Bedankt
Citaat van ayreon013 op 2 september 2020, 10:54wel of niet aan een site betalen ect . ect. ik zou er nooit aan beginnen uperhaupt.
op een enkele na ( heel heel weinig ) zijn de meeste van dat soort sites verdwenen na een tijd en ben jij je geld kwijt en verdwijnt in de zakken van beheerders.
en na een tijd duiken ze weer op onder een andere naam en beginnen ze weer opnieuw.
dit al zo vaak mee gemaakt loop al heel wat jaren rond in dit usenet wereldje ( al sinds 2012 ) om dit in hoge mate van zekerheid te kunnen zeggen.
wel of niet aan een site betalen ect . ect. ik zou er nooit aan beginnen uperhaupt.
op een enkele na ( heel heel weinig ) zijn de meeste van dat soort sites verdwenen na een tijd en ben jij je geld kwijt en verdwijnt in de zakken van beheerders.
en na een tijd duiken ze weer op onder een andere naam en beginnen ze weer opnieuw.
dit al zo vaak mee gemaakt loop al heel wat jaren rond in dit usenet wereldje ( al sinds 2012 ) om dit in hoge mate van zekerheid te kunnen zeggen.
Citaat van ursaminor op 2 april 2021, 13:16Hallo ik wil inloggen maar gaat niet lukken
Ik wil graag alles wissen e-mail adres en wachtwoorden zodat ik opnieuw kan registreren.
bij voorbaat dank
Hallo ik wil inloggen maar gaat niet lukken
Ik wil graag alles wissen e-mail adres en wachtwoorden zodat ik opnieuw kan registreren.
bij voorbaat dank

Citaat van William op 2 april 2021, 14:181 uur geleden zei ursaminor:Hallo ik wil inloggen maar gaat niet lukken
bij voorbaat dank
Je kan een nieuwe inlog aanmaken..
1 uur geleden zei ursaminor:Hallo ik wil inloggen maar gaat niet lukken
bij voorbaat dank
Je kan een nieuwe inlog aanmaken..
Citaat van vuilnisbak op 25 september 2021, 11:13Hallo,
Kan niet registreren.....
De Captcha velden zijn niet zichtbaar...
Heb 4 browsers geprobeerd. Bij allemaal zijn de velden met afbeeldingen niet zichtbaar.
Mvg
Hallo,
Heb 4 browsers geprobeerd. Bij allemaal zijn de velden met afbeeldingen niet zichtbaar.
Mvg
Citaat van zomersla op 25 september 2021, 11:4832 minuten geleden zei vuilnisbak:Hallo,
Mvg
ik kon niets vinden voor mijn oude iMac wat save zou zijn.
32 minuten geleden zei vuilnisbak:Hallo,
Mvg
ik kon niets vinden voor mijn oude iMac wat save zou zijn.
Citaat van Demo op 25 september 2021, 16:56@Tuinbeverkun jij @vuilnisbak helpen met zijn registratie probleem?
@Tuinbeverkun jij @vuilnisbak helpen met zijn registratie probleem?

Citaat van William op 25 september 2021, 17:12@SwitchFreak is opgelost @vuilnisbak probeer het nu nog eens
@SwitchFreak is opgelost @vuilnisbak probeer het nu nog eens
Citaat van vuilnisbak op 26 september 2021, 07:11werkt! Thanks
werkt! Thanks