private-releases.life offline
Citaat van colablikje op 27 juli 2022, 20:35Waar zijn nu nog nzb's van nederlandse strips te vinden? PR had een hele fraaie collectie.
Waar zijn nu nog nzb's van nederlandse strips te vinden? PR had een hele fraaie collectie.
Citaat van Goldlabel op 27 juli 2022, 20:42Heel erg sneu voor MrAudi en the crew.
Ik wil ze heel erg bedanken voor al het werk wat ze gedaan hebben (geheel vrijwillig) respect voor jullie
![]()
Heel erg sneu voor MrAudi en the crew.
Ik wil ze heel erg bedanken voor al het werk wat ze gedaan hebben (geheel vrijwillig) respect voor jullie
Citaat van rogier50 op 27 juli 2022, 20:4421 minuten geleden zei Misterkilobyte:zit niet anders op dan torrents te gebruiken heb nog 1 site met nzb gelukkig die nog online is
jammer hoor dit, en ja spotnet maar ja wordt ook al vergald hoor ik wel
zou leuk zijn als je die site zou wilen delen weet niet of je hier mensen prive kan benaderen
21 minuten geleden zei Misterkilobyte:zit niet anders op dan torrents te gebruiken heb nog 1 site met nzb gelukkig die nog online is
zou leuk zijn als je die site zou wilen delen weet niet of je hier mensen prive kan benaderen
Citaat van Valentijn op 27 juli 2022, 20:56Heel erg bedankt MR Audi voor alles op U mooie site , en ook al de mede werkers hartelijk bedankt ........heel erg jammer 🙏😪
Heel erg bedankt MR Audi voor alles op U mooie site , en ook al de mede werkers hartelijk bedankt ........heel erg jammer 🙏😪
Citaat van Chabrang op 27 juli 2022, 22:22Weer zo een prachtige site verdwenen. Er zijn er geen meer over, nu ja 1 nog.
Als poster Reetkever dit leest of iemand kan hem bereiken... prive bericht graag. Alvast bedankt
Bij hem kon ik de echte trance muziek nog vinden.
Ook Goenie , Vinny27,.... zal ik missen
Wat mis ik de tijd van Pliek & Piratesplanet
Weer zo een prachtige site verdwenen. Er zijn er geen meer over, nu ja 1 nog.
Als poster Reetkever dit leest of iemand kan hem bereiken... prive bericht graag. Alvast bedankt
Bij hem kon ik de echte trance muziek nog vinden.
Ook Goenie , Vinny27,.... zal ik missen
Wat mis ik de tijd van Pliek & Piratesplanet
Citaat van NightCrawlerNXS op 27 juli 2022, 23:58Heel erg jammer... was een mega fan van Bashan en zijn x265 posts en Goenie met zijn software..
Vrees dat ik na 30 jaar het einde heb bereikt na het sluiten van deze site... ik heb gewoon een hekel aan Torrents...
Heel erg jammer... was een mega fan van Bashan en zijn x265 posts en Goenie met zijn software..
Vrees dat ik na 30 jaar het einde heb bereikt na het sluiten van deze site... ik heb gewoon een hekel aan Torrents...
Citaat van Diederik op 28 juli 2022, 06:189 uur geleden zei Misterkilobyte:zit niet anders op dan torrents te gebruiken heb nog 1 site met nzb gelukkig die nog online is
Zou je mij die kunnen delen in privé bericht
9 uur geleden zei Misterkilobyte:zit niet anders op dan torrents te gebruiken heb nog 1 site met nzb gelukkig die nog online is
Zou je mij die kunnen delen in privé bericht
Citaat van colablikje op 28 juli 2022, 06:235 minuten geleden zei Diederik:Zou je mij die kunnen delen in privé bericht
Ik ben hier ook benieuwd naar
5 minuten geleden zei Diederik:Zou je mij die kunnen delen in privé bericht
Ik ben hier ook benieuwd naar