Place2use.net offline
Citaat van Demo op 7 maart 2017, 15:13Link eraf halen misschien Pebble??
Iedereen die lid is van Place2use krijgt een link gemaild..
Link eraf halen misschien Pebble?? Iedereen die lid is van Place2use krijgt een link gemaild..
Citaat van Demo op 7 maart 2017, 21:47Je kan blijkbaar wel enkel als betalend lid aan de content van de nieuw gehoste website.
De gewone acc kan wel inloggen maar verder heel weinig.
Je kan blijkbaar wel enkel als betalend lid aan de content van de nieuw gehoste website.
De gewone acc kan wel inloggen maar verder heel weinig.
Citaat van Demo op 17 maart 2017, 15:04Hallo,
Ik had netjes een email ontvangen met de nieuwe link. alles werkte ook weer netjes.
maar vandaag gebeurd er niets als ik er heen wil. klopt dat, zijn ze nu echt offline? of tijdelijk.
verder nog geen bericht ontvangen van de chinees of slang
Hallo,
Ik had netjes een email ontvangen met de nieuwe link. alles werkte ook weer netjes.
maar vandaag gebeurd er niets als ik er heen wil. klopt dat, zijn ze nu echt offline? of tijdelijk.
verder nog geen bericht ontvangen van de chinees of slang

Citaat van William op 17 maart 2017, 15:32Hoi fotobeesie ze lijken inderdaad offline.
Iemand heeft er ook al een bericht over geplaatst op
Hoi fotobeesie ze lijken inderdaad offline.
Iemand heeft er ook al een bericht over geplaatst op
Citaat van Demo op 26 april 2017, 18:37dan kijk je toch op http://www.watchepisodeseries.com/
is gratis
dan kijk je toch op http://www.watchepisodeseries.com/
is gratis
Citaat van Demo op 19 mei 2017, 20:05Terug naar het ouwerwetse downloaden dan maar,,,streamen heeft zn weg terug alweer helaas
Of veel betalen voor legale stream natuurlijk
Terug naar het ouwerwetse downloaden dan maar,,,streamen heeft zn weg terug alweer helaas
Citaat van Verwijderde gebruiker op 19 mei 2017, 20:5954 minuten geleden zei Gast Dedownloader:Terug naar het ouwerwetse downloaden dan maar,,,streamen heeft zn weg terug alweer helaas
Of hier even kijken voor een alternatief
54 minuten geleden zei Gast Dedownloader:Terug naar het ouwerwetse downloaden dan maar,,,streamen heeft zn weg terug alweer helaas
Of hier even kijken voor een alternatief
Citaat van Demo op 23 juni 2017, 20:24Op 3/6/2017 om 17:14 zei Gast flipfluitketel:Ze zijn alweer online ! op een ander website adres , die ga ik hier natuurlijk niet vertellen , maar als het goed is krijgt iedereen die lid is dit per email , net zoals ik het net heb ontvangen !
Hallo wel heel vreemd ik heb al jaren een account bij place2use mar hen hen mail van ze gehad dus zou die graag willen ontvangen. Mima67
Op 3/6/2017 om 17:14 zei Gast flipfluitketel:Ze zijn alweer online ! op een ander website adres , die ga ik hier natuurlijk niet vertellen , maar als het goed is krijgt iedereen die lid is dit per email , net zoals ik het net heb ontvangen !
Hallo wel heel vreemd ik heb al jaren een account bij place2use mar hen hen mail van ze gehad dus zou die graag willen ontvangen. Mima67
Citaat van Meh Meh op 23 juni 2017, 20:53Ze zijn offline na dreigementen van Brein en ze zijn niet verhuisd.
Er zijn meerdere pubers die een vreemde domeinnaam gebruiken en er een forum opzetten. Dat noemen ze dan maar place2use. Maar het heeft er helemaal niets mee te maken.
Ze zijn offline na dreigementen van Brein en ze zijn niet verhuisd.
Er zijn meerdere pubers die een vreemde domeinnaam gebruiken en er een forum opzetten. Dat noemen ze dan maar place2use. Maar het heeft er helemaal niets mee te maken.