ma. aug 18th, 2025
Home » Forum
Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Place2use.net offline

VorigePage 3 of 4Volgende

Link eraf halen misschien Pebble?? :schok::sorry: Iedereen die lid is van Place2use krijgt een link gemaild..

Je kan blijkbaar wel enkel als betalend lid aan de content van de nieuw gehoste website.
De gewone acc kan wel inloggen maar verder heel weinig. 

Hallo,

Ik had netjes een email ontvangen met de nieuwe link. alles werkte ook weer netjes. 

maar vandaag gebeurd er niets als ik er heen wil. klopt dat, zijn ze nu echt offline? of tijdelijk.

verder nog geen bericht ontvangen van de chinees of slang

Hoi fotobeesie ze lijken inderdaad offline. 

Iemand heeft er ook al een bericht over geplaatst op 

van place2use email gehad? bs^^ 

dan kijk je toch op http://www.watchepisodeseries.com/

is gratis

Terug naar het ouwerwetse downloaden dan maar,,,streamen heeft zn weg terug alweer helaas :(

Of veel betalen voor legale stream natuurlijk 

54 minuten geleden zei Gast Dedownloader:

Terug naar het ouwerwetse downloaden dan maar,,,streamen heeft zn weg terug alweer helaas :(

Of veel betalen voor legale stream natuurlijk 

Of hier even kijken voor een alternatief B)

Op 3/6/2017 om 17:14 zei Gast flipfluitketel:

Ze zijn alweer online ! op een ander website adres , die ga ik hier natuurlijk niet vertellen , maar als het goed is krijgt iedereen die lid is dit per email , net zoals ik het net heb ontvangen !

Hallo wel heel vreemd ik heb al jaren een account bij place2use mar hen hen mail van ze gehad dus zou die graag willen ontvangen. Mima67

Ze zijn offline na dreigementen van Brein en ze zijn niet verhuisd.

Er zijn meerdere pubers die een vreemde domeinnaam gebruiken en er een forum opzetten. Dat noemen ze dan maar place2use. Maar het heeft er helemaal niets mee te maken. :)

VorigePage 3 of 4Volgende

Loading