nieuwsgroepen forum gezocht 😔
Citaat van zomersla op 19 februari 2022, 13:3314 uur geleden zei Pennywise:Ondertussen actief bij private-releases, sommigen hier zullen mij zeker nog kennen van Paradise. Ik ga daar verder met wat ik bij Paradise aan het doen was
Â
Greetz Penny
Daar is mijn vrouw heel erg blij mee.
14 uur geleden zei Pennywise:Ondertussen actief bij private-releases, sommigen hier zullen mij zeker nog kennen van Paradise. Ik ga daar verder met wat ik bij Paradise aan het doen was
Â
Greetz Penny
Daar is mijn vrouw heel erg blij mee.
Citaat van Gandalf op 24 februari 2022, 12:16Op 18-2-2022 om 23:39 zei Pennywise:Ondertussen actief bij private-releases, sommigen hier zullen mij zeker nog kennen van Paradise. Ik ga daar verder met wat ik bij Paradise aan het doen was
Â
Greetz Penny
Geweldig dat maakt mijn dag weer goed!
Op 18-2-2022 om 23:39 zei Pennywise:Ondertussen actief bij private-releases, sommigen hier zullen mij zeker nog kennen van Paradise. Ik ga daar verder met wat ik bij Paradise aan het doen was
Â
Greetz Penny
Geweldig dat maakt mijn dag weer goed!
Citaat van 4december op 5 maart 2022, 16:20Op 16-2-2022 om 19:52 zei darcey:Â Heel jammer dat paradise4 ever weg is Ik lees iedere dag en de indeling van boeken was top.Van schrijvers de series bij elkaar.Wat er uitkwam aan nieuwe boeken.Dus een hoop gemis.
Helemaal mee eens. Paradise4every1 was een mooie site. Met een goede indeling van boeken en genre. Mis deze site
Â
Op 16-2-2022 om 19:52 zei darcey:Â Heel jammer dat paradise4 ever weg is Ik lees iedere dag en de indeling van boeken was top.Van schrijvers de series bij elkaar.Wat er uitkwam aan nieuwe boeken.Dus een hoop gemis.
Helemaal mee eens. Paradise4every1 was een mooie site. Met een goede indeling van boeken en genre. Mis deze site
Â