Second stage offline
Citaat van Demo op 24 december 2021, 05:55Speculeren is absoluut overbodig, want de site wordt doorgelinkt naar een website van BREIN met onderstaande afbeelding.
Speculeren is absoluut overbodig, want de site wordt doorgelinkt naar een website van BREIN met onderstaande afbeelding.
Citaat van hotisnevercold op 24 december 2021, 09:17In de laatste fase, tussen online en offline, is de leiding gegeven aan ene Ghost. Geen idee wie dit is. Die zou het allemaal rechtbreien, maar wellicht toch niet gelukt?
In de laatste fase, tussen online en offline, is de leiding gegeven aan ene Ghost. Geen idee wie dit is. Die zou het allemaal rechtbreien, maar wellicht toch niet gelukt?
Citaat van Breaker_25 op 30 december 2021, 22:57terug komen nee dat gaat niet gebeuren wel is er een nieuw forum opgezet ga daar eens kijken
terug komen nee dat gaat niet gebeuren wel is er een nieuw forum opgezet ga daar eens kijken
Citaat van Misterkilobyte op 31 december 2021, 08:14kan weer niet registreren zonder vpn aan heb ik vaker op forums door mijn glasvezel ip, hun systemen zien het als een vpn helaas, is hier iemand die contact heeft met shadowsoflegends??
kan weer niet registreren zonder vpn aan heb ik vaker op forums door mijn glasvezel ip, hun systemen zien het als een vpn helaas, is hier iemand die contact heeft met shadowsoflegends??
Citaat van Verwijderde gebruiker op 31 december 2021, 08:5337 minuten geleden zei Misterkilobyte:kan weer niet registreren zonder vpn aan heb ik vaker op forums door mijn glasvezel ip, hun systemen zien het als een vpn helaas, is hier iemand die contact heeft met shadowsoflegends??
Stuur mij even een PM @Misterkilobyte, dan kijk ik of ik een account kan aanmaken voor je.
37 minuten geleden zei Misterkilobyte:kan weer niet registreren zonder vpn aan heb ik vaker op forums door mijn glasvezel ip, hun systemen zien het als een vpn helaas, is hier iemand die contact heeft met shadowsoflegends??
Stuur mij even een PM @Misterkilobyte, dan kijk ik of ik een account kan aanmaken voor je.
Citaat van tijgerke op 31 december 2021, 09:3610 uur geleden zei Breaker_25:terug komen nee dat gaat niet gebeuren wel is er een nieuw forum opgezet ga daar eens kijken
Vele oude bekende op die forum 😉
10 uur geleden zei Breaker_25:terug komen nee dat gaat niet gebeuren wel is er een nieuw forum opgezet ga daar eens kijken
Vele oude bekende op die forum 😉
Citaat van Misterkilobyte op 31 december 2021, 10:491 uur geleden zei Meh Meh:Stuur mij even een PM @Misterkilobyte, dan kijk ik of ik een account kan aanmaken voor je.
Inmiddels PB gestuurd postvakin
1 uur geleden zei Meh Meh:Stuur mij even een PM @Misterkilobyte, dan kijk ik of ik een account kan aanmaken voor je.
Inmiddels PB gestuurd postvakin
Citaat van rv667 op 12 januari 2022, 16:22Blij om lezen dat er een nieuwe is, maar op shadowsoflegends is registratie uitgeschakeld?
zijn er nog andere alternatieven?
Blij om lezen dat er een nieuwe is, maar op shadowsoflegends is registratie uitgeschakeld?
zijn er nog andere alternatieven?
Citaat van Gandalf op 13 januari 2022, 07:27Op 31-12-2021 om 11:49 zei Misterkilobyte:Inmiddels PB gestuurd postvakin
Kan je mij ook in laten loggen?
Op 31-12-2021 om 11:49 zei Misterkilobyte:Inmiddels PB gestuurd postvakin
Kan je mij ook in laten loggen?
Je Miste
Microsoft: ‘Nederland steeds vaker doelwit van cyberaanvallen’
Eater
- oktober 18, 2025
- 35 views
Tor Browser zegt nee tegen AI-functies van Firefox en verwijdert ze
Eater
- oktober 18, 2025
- 12 views