ik heb een vraag snelheid instelling in grabit
Citaat van Demo op 10 september 2021, 15:015 uur geleden zei SirNixon:klinkt als een hele omslachtige manier om je ww in SabNZB te krijgen.. Je kunt toch gewoon op de download klikken, dan op dat icoon van het mapje en daar het wachtwoord invullen zodat ie het automatisch bij het uitpakken gebruikt?
Ach beste @SirNixon, als je gewent bent meerdere NZB bestanden aan te klikken voor download is het wel handig om die dan eerst in een mapje op te slaan waar je ze na de download ook weer uit kan verwijderen naar de prullenbak. Als je dan toch een kleine verzameling NZB-bestandjes in dat mapje hebt staan waarbij je voor elk afzonderlijk bestandje een (uitpak) wachtwoord nodig hebt is er niets makkelijker dan die wachtwoorden er gelijk in dat mapje achteraan te typen. Je opent daarna SABnzbd en gaat de bestandjes ophalen uit dat mapje waar je verder helemaal niets meer mee hoeft te doen, dan wachten tot SABnzbd alles heeft gedownload en uitgepakt en verplaatst.
5 uur geleden zei SirNixon:klinkt als een hele omslachtige manier om je ww in SabNZB te krijgen.. Je kunt toch gewoon op de download klikken, dan op dat icoon van het mapje en daar het wachtwoord invullen zodat ie het automatisch bij het uitpakken gebruikt?
Ach beste @SirNixon, als je gewent bent meerdere NZB bestanden aan te klikken voor download is het wel handig om die dan eerst in een mapje op te slaan waar je ze na de download ook weer uit kan verwijderen naar de prullenbak. Als je dan toch een kleine verzameling NZB-bestandjes in dat mapje hebt staan waarbij je voor elk afzonderlijk bestandje een (uitpak) wachtwoord nodig hebt is er niets makkelijker dan die wachtwoorden er gelijk in dat mapje achteraan te typen. Je opent daarna SABnzbd en gaat de bestandjes ophalen uit dat mapje waar je verder helemaal niets meer mee hoeft te doen, dan wachten tot SABnzbd alles heeft gedownload en uitgepakt en verplaatst.
Citaat van SirNixon op 10 september 2021, 15:041 minuut geleden zei Skeletor:Ach beste @SirNixon, als je gewent bent meerdere NZB bestanden aan te klikken voor download is het wel handig om die dan eerst in een mapje op te slaan waar je ze na de download ook weer uit kan verwijderen naar de prullenbak. Als je dan toch een kleine verzameling NZB-bestandjes in dat mapje hebt staan waarbij je voor elk afzonderlijk bestandje een (uitpak) wachtwoord nodig hebt is er niets makkelijker dan die wachtwoorden er gelijk in dat mapje achteraan te typen. Je opent daarna SABnzbd en gaat de bestandjes ophalen uit dat mapje waar je verder helemaal niets meer mee hoeft te doen, dan wachten tot SABnzbd alles heeft gedownload en uitgepakt en verplaatst.
Haha! Iemand die erg gestructureerd is die doet dat vast... Ik daarintegen heb de map downloads en die staat bomvol met nzb bestanden die ik hoognodig misshcien eigenlijk een keer moet opruimen... 😁
1 minuut geleden zei Skeletor:Ach beste @SirNixon, als je gewent bent meerdere NZB bestanden aan te klikken voor download is het wel handig om die dan eerst in een mapje op te slaan waar je ze na de download ook weer uit kan verwijderen naar de prullenbak. Als je dan toch een kleine verzameling NZB-bestandjes in dat mapje hebt staan waarbij je voor elk afzonderlijk bestandje een (uitpak) wachtwoord nodig hebt is er niets makkelijker dan die wachtwoorden er gelijk in dat mapje achteraan te typen. Je opent daarna SABnzbd en gaat de bestandjes ophalen uit dat mapje waar je verder helemaal niets meer mee hoeft te doen, dan wachten tot SABnzbd alles heeft gedownload en uitgepakt en verplaatst.
Haha! Iemand die erg gestructureerd is die doet dat vast... Ik daarintegen heb de map downloads en die staat bomvol met nzb bestanden die ik hoognodig misshcien eigenlijk een keer moet opruimen... 😁
Je Miste
Microsoft: ‘Nederland steeds vaker doelwit van cyberaanvallen’
Eater
- oktober 18, 2025
- 32 views
Tor Browser zegt nee tegen AI-functies van Firefox en verwijdert ze
Eater
- oktober 18, 2025
- 10 views