di. aug 19th, 2025
Home » Forum
Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Spikesplace.live

VorigePage 4 of 8Volgende

Reclame bericht is verwijderd. :)

Het lijkt Den Spike maar niet te lukken om langdurig samen te werken met anderen die deze scene een warm hart toe dragen. Ook nu weer een bericht van de Spikesplace staf in navolging van The-NewGeneration en Force4fun;

Geachte Spikesplace members;

Na een vergadering binnen het admin/global/super team, hebben we in goed overleg onze samenwerking met Den Spike beëindigd, dit na onenigheid binnen het team, waarin de meningen verschillen niet meer konden worden bijgelegd.
We betreuren dit besluit, maar voor de toekomst van Spikesplace is dit de beste beslissing.

Een discussie hier over is niet mogelijk.

Graag jullie respect voor deze moeilijke beslissing.

Mvg Spikesplace Staf.

16 uur geleden zei Drifter:

Het lijkt Den Spike maar niet te lukken om langdurig samen te werken met anderen die deze scene een warm hart toe dragen. Ook nu weer een bericht van de Spikesplace staf in navolging van The-NewGeneration en Force4fun;

Geachte Spikesplace members;

Na een vergadering binnen het admin/global/super team, hebben we in goed overleg onze samenwerking met Den Spike beëindigd, dit na onenigheid binnen het team, waarin de meningen verschillen niet meer konden worden bijgelegd.
We betreuren dit besluit, maar voor de toekomst van Spikesplace is dit de beste beslissing.

Een discussie hier over is niet mogelijk.

Graag jullie respect voor deze moeilijke beslissing.

Mvg Spikesplace Staf.

Spijtig voor de NZB community. Goed dat je het bericht deelt, dan zijn andere leden en bezoekers er ook weer van op de hoogte. Thx @Drifter

3 uur geleden zei Duken:

Spijtig voor de NZB community. Goed dat je het bericht deelt, dan zijn andere leden en bezoekers er ook weer van op de hoogte. Thx @Drifter

Bedanktt voor het bericht, vind het wel erg jammer dat Den Spike weg gaat. Niettemin hoop ik dat de site gewoon blijft bestann.

Kennelijk zijn de meningsverschillen weer opgelost, want vanochtend stond er alweer een nieuw bericht aan de leden van Spikesplace.

Den Spike is er weer , welkom terug :goed:

Kom er anders niet op,site is uit de lucht....

Ja forum is inderdaad niet te bereiken. 10 minuten geleden wel maar nu dus niet meer.

Gewoon bereikbaar ..... Den Spike is ook weer terug

20 minuten geleden zei Gandalf:

Ja forum is inderdaad niet te bereiken. 10 minuten geleden wel maar nu dus niet meer.

Waarschijnlijk waren er wat script problemen want het duurde vrij lang om te laden en als je de site in beeld had stond alles door elkaar, maar uit de lucht waren ze zeker

niet.

Gelukkig doe ik niks via NZB dus merk ik niks van de onderlinge strijd. Toch jammer dat ik telkens weer lees dat er mensen conflicten met elkaar hebben. De Nederlandse community op dit gebied is al klein dus waarom helpen we elkaar niet gewoon om te zorgen dat de community kan blijven bestaan.

VorigePage 4 of 8Volgende

Loading