ma. aug 18th, 2025
Home » Forum
Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

NewzBin offline?

VorigePage 2 of 2
1 minuut geleden zei Drifter:

Ook dat is weer helemaal in orde, want ik heb heel misschien net wel een aantal NZB bestanden aangeklikt die keurig netjes in mijn mapje terecht kwamen, maar zoals elke rechtgeaarde Nederlandse Staatsburger download ik natuurlijk niets wat illegale content bevat.:rofl:

Nee, want dan zou je een crimineel zijn... 🤪

2 uur geleden zei Meh Meh:

Nee, want dan zou je een crimineel zijn... 🤪

Je download tenslotte ook geen auto :p...Nou wel als het kon ;)

f56dccd211f3f8e860cf4a1502882ebd.jpg

Oude brein reclame in films ...

PS. Nzb bestanden mag je toch wel downloaden? 🤔

30 minuten geleden zei Duken:

PS. Nzb bestanden mag je toch wel downloaden? 🤔

Ja, het lijkt mij vrijwel zeker dat je, mits je geen commercieel doel hebt, een nzb mag downloaden, opslaan, bewerken e.d.
Maar, je mag er niet direct naar linken en ze ook niet verspreiden. En officieel ook niet gebruiken om te downloaden.
Er van uitgaande dat het nzb bestand bij een copyright beschermd bestand hoort.

Op 8-3-2019 om 22:13 zei yamakasi:

geen probleem hier  gebruik je wel de newzbin v3?

ik gebruikte het ook newzbin v3 maar geef nu al 3 dagen dat er een storing is meer niet je kom er niet in

1 uur geleden zei Kapitein62:

ik gebruikte het ook newzbin v3 maar geef nu al 3 dagen dat er een storing is meer niet je kom er niet in

Hallo @Kapitein62,

Er is helemaal niets aan de hand met de webversie van Newzbin als je de versie gebruikt die staat onder deze link.

Op 10-5-2020 om 14:55 zei Kapitein62:

ik ondervind geen problemen heb je eens op een andere browser geprobeerd kan ook soms eens wonderen doen?

Ook uiterst betrouwbare sites hebben wel eens probleempjes.

De lokale versie geeft "not respnding" en bij de webvesie zijn er wat database problemen.
Hen kennende zal dat weer spoedig opgelost zijn.
Overigens weigert Chrome nzb downloads van de webversie als je standaard site security aan hebt staan. Met IE lukt het wel. 

Zo te zien weer alles opgelost.
Kan de db van de lokale versie weer updaten + nzb downloaden.

Snelle jongens daar bij Newzbin. Top!

klopt inderdaad bij mij werkt het zeer goed die newzbin 

VorigePage 2 of 2

Loading