Handleiding - Beste NZB Sites, zoekmachines, databases, software en meer 2020
Citaat van fixated op 12 juni 2019, 06:28iceworld.online>snakeplace.me>force4fun.today
ze blijven stuivertje wisselen met als enige opzet? Vult u het maar in.
iceworld.online>snakeplace.me>force4fun.today
Citaat van sluwe-klant op 17 juni 2019, 08:49Ik heb geprobeerd om me te registreren op force4fun.today,
maar krijg geen bevestigingmail en voor alle duidelijkheid ik heb geen vpn gebruikt.
iemand een idee hoe dat komt?
Ik heb geprobeerd om me te registreren op force4fun.today,
maar krijg geen bevestigingmail en voor alle duidelijkheid ik heb geen vpn gebruikt.
iemand een idee hoe dat komt?
Citaat van zomersla op 17 juni 2019, 09:01Op 12-6-2019 om 08:28 zei fixated:iceworld.online>snakeplace.me>force4fun.today
ik ben maar gestopt met doneren, en heb mijn payserver Hitnews opgezegd, ik gebruik nu alleen maar nog Netflix en Ziggo Movies en series. ben aan het afkicken .
Op 12-6-2019 om 08:28 zei fixated:iceworld.online>snakeplace.me>force4fun.today
ik ben maar gestopt met doneren, en heb mijn payserver Hitnews opgezegd, ik gebruik nu alleen maar nog Netflix en Ziggo Movies en series. ben aan het afkicken .
Citaat van Demo op 17 juni 2019, 09:48ik zelf ben ook gestop met downloaden
zeker ook met usenet mijn acount loopt nog wel maar heb mijn email adres en en wachtwoordt en gebruikers naam
veranderd dus ben nu al dikke 2 maanden nie aan het downloaden
en nu kan ik andere dingen doen ook via de torrent sites zit ik niemeer
maar ben van plan om mijn films te kopen via bol.com
of via de winkels
ik zelf ben ook gestop met downloaden
zeker ook met usenet mijn acount loopt nog wel maar heb mijn email adres en en wachtwoordt en gebruikers naam
of via de winkels
Citaat van zomersla op 17 juni 2019, 10:2736 minuten geleden zei moviefan:ik zelf ben ook gestop met downloaden
of via de winkels
Je hebt gelijk, geeft meer rust in je kop. Je wilt wel alles hebben wat voorbij komt. Ik vermaak me voorlopig wel met Netflix ook al is er veel oude meuk te vinden.
36 minuten geleden zei moviefan:ik zelf ben ook gestop met downloaden
of via de winkels
Je hebt gelijk, geeft meer rust in je kop. Je wilt wel alles hebben wat voorbij komt. Ik vermaak me voorlopig wel met Netflix ook al is er veel oude meuk te vinden.
Citaat van Verwijderde gebruiker op 17 juni 2019, 20:33Downloaden is ook steeds meer de uitvoering als regelmaat. De legale alternatieve worden beter maar soms ontkom je er niet aan.
De serie Chernobyl Kan ik niet kijken
maar of downloaden ooit helemaal verdwijnt.... Joost mag het zeggen
Downloaden is ook steeds meer de uitvoering als regelmaat. De legale alternatieve worden beter maar soms ontkom je er niet aan.
De serie Chernobyl Kan ik niet kijken maar of downloaden ooit helemaal verdwijnt.... Joost mag het zeggen
Citaat van Gandalf op 18 juni 2019, 05:40Op 6-6-2019 om 00:21 zei YssDiamond:Hartelijk bedankt voor de link word gewaardeerd !
Kan niet meer op dit forum, krijg een medlding dat ik gen rechten heb om deze website te bezoeken!
Op 6-6-2019 om 00:21 zei YssDiamond:Hartelijk bedankt voor de link word gewaardeerd !
Kan niet meer op dit forum, krijg een medlding dat ik gen rechten heb om deze website te bezoeken!
Citaat van zomersla op 18 juni 2019, 20:1514 uur geleden zei Gandalf:Kan niet meer op dit forum, krijg een medlding dat ik gen rechten heb om deze website te bezoeken!
wat is er na 6 april gebeurt?
14 uur geleden zei Gandalf:Kan niet meer op dit forum, krijg een medlding dat ik gen rechten heb om deze website te bezoeken!
wat is er na 6 april gebeurt?
Citaat van Gandalf op 18 juni 2019, 20:39Helaas is het nieuwe forum onbereikbaar. Weet iemand de reden? Ik bedoel dan forum force4fun.
Helaas is het nieuwe forum onbereikbaar. Weet iemand de reden? Ik bedoel dan forum force4fun.
Citaat van Verwijderde gebruiker op 19 juni 2019, 08:2512 uur geleden zei bruchlee:Het hoeft natuurlijk niet zo te zijn dat Gandalf op dat forum hetzelfde is als Gandalf op dit forum.
12 uur geleden zei bruchlee:
Het hoeft natuurlijk niet zo te zijn dat Gandalf op dat forum hetzelfde is als Gandalf op dit forum.
Je Miste
2017 Serie Fearless nu op Netflix UK
Eater
- oktober 20, 2025
- 13 views
Gavin & Stacey-icoon in nieuwe Thriller
Eater
- oktober 20, 2025
- 13 views