Nieuw NZB forum the-newgeneration.net!
Citaat van Cptzeromaniac op 2 november 2018, 16:27Bericht van de Beheerders:
===========================================================================
Omstreeks 19:00 gooien we de site weer open.
Na vele uren werk kunnen we dan eindelijk grotendeels open!
Onthoud we zijn nog steeds bezig met wat kleine probleempjes op te lossen dus geef ons tijd!
We hopen jullie allemaal gauw terug te zien op ons forum!
Groeten,
TNG Team
Bericht van de Beheerders:
Omstreeks 19:00 gooien we de site weer open.
Na vele uren werk kunnen we dan eindelijk grotendeels open!
Onthoud we zijn nog steeds bezig met wat kleine probleempjes op te lossen dus geef ons tijd!
We hopen jullie allemaal gauw terug te zien op ons forum!
Groeten,
TNG Team
Citaat van Misterkilobyte op 2 november 2018, 16:31Oke bedankt Cptzeromaniac voor de info, ben direct weer van de partij, is een hele leuke site die jullie hebben
Oke bedankt Cptzeromaniac voor de info, ben direct weer van de partij, is een hele leuke site die jullie hebben
Citaat van Cptzeromaniac op 2 november 2018, 20:53We hebben nog wat bugfixes te gaan... maar wilden niet langer dichtblijven voor onze leden!
We hebben nog wat bugfixes te gaan... maar wilden niet langer dichtblijven voor onze leden!
Citaat van Verwijderde gebruiker op 3 november 2018, 06:31Mijn complimenten aan het team. Ziet er echt mooi uit en voelt lekker snel. Jullie hebben goed werk afgeleverd
![]()
Nu rustig het weekend in
![]()
Mijn complimenten aan het team. Ziet er echt mooi uit en voelt lekker snel. Jullie hebben goed werk afgeleverd
Nu rustig het weekend in
Citaat van picardo op 3 november 2018, 06:35Ziet er zeker goed uit … Werkt al lekker snel . En inderdaad nog wat finetuning . Dubbele banners en afbeeldingen hier en daar en wat kleine foutmeldingen …
Ik moest nu wel mijn Addblocker op de site uitzetten anders kreeg ik geen links te zien ..
Ziet er zeker goed uit … Werkt al lekker snel . En inderdaad nog wat finetuning . Dubbele banners en afbeeldingen hier en daar en wat kleine foutmeldingen …
Ik moest nu wel mijn Addblocker op de site uitzetten anders kreeg ik geen links te zien ..

Citaat van Misterkilobyte op 3 november 2018, 08:49hier het zelfde http error 500
hier het zelfde http error 500