Nieuw NZB forum the-newgeneration.net!
Citaat van Cptzeromaniac op 23 september 2018, 20:42We zijn weer online!
We zijn weer online!
Citaat van visionman op 28 september 2018, 19:59hallo
is er soms iemand die me een uitnodiging kan bezorgen voor newgenerationforum ?
wacht nu al een tijdje maar is steeds op slot voor registraties
groetjes
hallo
groetjes
Citaat van Cptzeromaniac op 28 september 2018, 20:085 minuten geleden zei visionman:hallo
groetjes
Beste vision,
Het forum is toch echt al ruim 3 weken open geweest voor registraties.
we hebben nu tijdelijk een leden stop aangezien de 5000 bereikt is.
zodra we weer open zijn staat dat hier.
Anders even een mail naar support@tng-support.net sturen dat hun je verder kunnen helpen. Is de help mail van tng.
maandag is daar iemand weer aanwezig dit gezien we ook beetje weekend hebben en alleen voor noodgevallen is er een beheerder aanwezig. Mensen moeten ook prive leuke dingen kunnen doen
![]()
5 minuten geleden zei visionman:hallo
groetjes
Beste vision,
Het forum is toch echt al ruim 3 weken open geweest voor registraties.
we hebben nu tijdelijk een leden stop aangezien de 5000 bereikt is.
zodra we weer open zijn staat dat hier.
Anders even een mail naar support@tng-support.net sturen dat hun je verder kunnen helpen. Is de help mail van tng.
maandag is daar iemand weer aanwezig dit gezien we ook beetje weekend hebben en alleen voor noodgevallen is er een beheerder aanwezig. Mensen moeten ook prive leuke dingen kunnen doen
Citaat van visionman op 28 september 2018, 20:14hallo
natuurlijk repecteer ik hun weekend geen probleem hoor ,maar laat ons zeggen meer dan 2 weken op ziekenhuis hotel geweest
en daardoor waarschijnlijk op verkeerde en te late moment gekeken hebben , geen probleem hoor zal zoals je zegt
eens een mailtje sturen alvast dank vooor je antwoordje
groeten
hallo
natuurlijk repecteer ik hun weekend geen probleem hoor ,maar laat ons zeggen meer dan 2 weken op ziekenhuis hotel geweest
en daardoor waarschijnlijk op verkeerde en te late moment gekeken hebben , geen probleem hoor zal zoals je zegt
groeten
Citaat van Jack012 op 2 oktober 2018, 17:53On 9/28/2018 at 10:14 PM, visionman said:hallo
groeten
Hoi Vision,
Als ik het goed heb begrepen op the-newgeneration is het invite systeem ook nog niet geactiveerd en kan ik/andere je nog geen uitnodiging sturen.
Dus voor zover ik weet is het enige wat je nu kan doen inderdaad een mailtje sturen zoals Cptzeromaniac al zei.
Groetjes
On 9/28/2018 at 10:14 PM, visionman said:hallo
groeten
Hoi Vision,
Als ik het goed heb begrepen op the-newgeneration is het invite systeem ook nog niet geactiveerd en kan ik/andere je nog geen uitnodiging sturen.
Dus voor zover ik weet is het enige wat je nu kan doen inderdaad een mailtje sturen zoals Cptzeromaniac al zei.
Groetjes
Citaat van visionman op 2 oktober 2018, 18:027 minuten geleden zei Jack012:Hoi Vision,
Groetjes
Hoi
dank je wel voor de reactie , ik heb een mailtje gestuurdd maar nog geen reactie gehad ik wacht wel af
groetjes
7 minuten geleden zei Jack012:Hoi Vision,
Groetjes
Hoi
dank je wel voor de reactie , ik heb een mailtje gestuurdd maar nog geen reactie gehad ik wacht wel af
groetjes
Citaat van Cptzeromaniac op 3 oktober 2018, 07:3713 uur geleden zei visionman:Hoi
groetjes
Hoi Visionman,
Inmiddels is het geregeld
veel plezier op het forum
![]()
13 uur geleden zei visionman:Hoi
groetjes
Hoi Visionman,
Inmiddels is het geregeld veel plezier op het forum
Citaat van eeden66 op 5 oktober 2018, 17:13Registratie is gesloten. Maar waarom maken jullie dan nog reclame bij de films en series die je download ??
Eerst uitnodigen door middel van een document dat er bij zit, en als je dan naar de site gaat kan je niet registeren.
jammer
Registratie is gesloten. Maar waarom maken jullie dan nog reclame bij de films en series die je download ??
Eerst uitnodigen door middel van een document dat er bij zit, en als je dan naar de site gaat kan je niet registeren.
jammer
Citaat van Cptzeromaniac op 5 oktober 2018, 17:227 minuten geleden zei eeden66:Registratie is gesloten. Maar waarom maken jullie dan nog reclame bij de films en series die je download ??
jammer
Geduld is een schone zaak.
Tevens zijn sommige films en series al tijdje te vinden op usenet!
We zijn net een 6 dagen even dicht om puntjes op de i te zetten!Vandaag gaan wij weer open!.
niet snel oordelen dus
![]()
7 minuten geleden zei eeden66:Registratie is gesloten. Maar waarom maken jullie dan nog reclame bij de films en series die je download ??
jammer
Geduld is een schone zaak.
Tevens zijn sommige films en series al tijdje te vinden op usenet!
We zijn net een 6 dagen even dicht om puntjes op de i te zetten!
Vandaag gaan wij weer open!.
niet snel oordelen dus
You Missed
Top 10 Meest Gedownloade Films van de Week – 25/08/2025
Eater
- augustus 25, 2025
- 25 views
Eerste beelden van All Creatures Great and Small seizoen 6
Eater
- augustus 24, 2025
- 16 views