Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Nieuw NZB forum the-newgeneration.net!

VorigePage 24 of 39Volgende

Probeer alle dagen te registreren, maar kom niet verder dan mijn mail adres in geven.

Dan wordt ik weer teruggestuurd naar de openings-pagina.

En er zit niks in mijn spam box

@yaggo stuur even een PM naar me met je mail adres dan kan de beheerder in systeem kijken voor je.

2 minuten geleden zei Cptzeromaniac:

@yaggo stuur even een PM naar me met je mail adres dan kan de beheerder in systeem kijken voor je.

pm verzonden

Graag gedaan @yaggo

ik geraak ook niet geregistreerd, kom niet verder dan email 

Kom elke keer opnieuw op het scherm 

1 hour ago, Cptzeromaniac said:

Als je deze melding krijgt gebruik je een VPN. daar kan ik niks aan veranderen.

Net wat Ings64 al zei. Mail komt vaak in spam box binnen.

LET OP! Deze is afkomstig van no-reply@tng-support.net

@Cptzeromaniac

zit niet achter VPN die staat al tijdje uit om te registreren en als ik mijn ip check krijg ik dat ook duidelijk te zien, dus zou er wat anders aan de hand kunnen zijn. mailadres verificatie gaat wel goed, maar dan na het invoeren van de verdere gegevens gaat het fout, met de foutmelding die ik doorgaf, dus daar zit een check in waarop het misgaat.

Op 15-9-2018 om 21:52 zei HEATHER:

ik geraak ook niet geregistreerd, kom niet verder dan email 

Kom elke keer opnieuw op het scherm 

• Register
  • Verify Email

Hier net hetzelfde...

Probleem opgelost, het bleek te liggen aan het mailadres wat ik gebruikte bij het aanmelden, dit werd niet geaccepteerd en kreeg dus bericht terug dat het voor spam gebruikt kon worden. Nu maar met standaard gmail een account aangemaakt en nu ging alles goed...

Beste leden,

Wie zou mij willen helpen? Na jarenlang actief geweest te zijn op Place2home.net ben ik opzoek naar een alternatieve dwnld-communitie (voor NZB's), ik heb gelezen dat The New Generation een goed alternatief is maar ik kan  mij niet registreren.

Iemand tips, tricks of die mij simpel weg kan uitleggen wat ik verkeerd doe?!

Mvg,

Miklo

44 minuten geleden zei MikloVelka:

Beste leden,

Wie zou mij willen helpen? Na jarenlang actief geweest te zijn op Place2home.net ben ik opzoek naar een alternatieve dwnld-communitie (voor NZB's), ik heb gelezen dat The New Generation een goed alternatief is maar ik kan  mij niet registreren.

Iemand tips, tricks of die mij simpel weg kan uitleggen wat ik verkeerd doe?!

Mvg,

Miklo

Beste @MikloVelka,

Hierbij kleine handleiding registreren TNG.

Wanneer je op de site komt klik je op ga naar het TNG Registratie formulier.

Vervolg vul je een Geldig emailadres in en dan klik je op submit.

Nu wordt er een mail vanuit ons naar je toe gestuurd en deze moet je openen en op de link klikken.

Dan kan de site verifieren dat je een geldig email adres hebt.
Vervolgens herhaal je de eerste stap met invullen van email adres en klik je weer op submit.

Dan zal je door worden gestuurd naar het formulier om verdere aanmeld gegevens in te vullen.
Zoals je gebruikersnaam en gewenste wachtwoord.

Wanneer je hebt geregistreerd controleerd het systeem of het goed is en zal een administrator je toelaten. 

Dit kan soms even duren door drukte of dat we tijdelijk niet aanwezig zijn vanwege onderhoud/prive etc.

@buckrogers PM me even je mail adres

VorigePage 24 of 39Volgende

Loading