Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Nieuw NZB forum the-newgeneration.net!

VorigePage 18 of 39Volgende

goedenavond  Cptzeromaniac ,

Ik probeer mij ook te registreren maar krijg geen mail binnen.

groet,

hier ook problemen,

Ik krijg een bevestigins mail binnen na ik mijn emailadres heb ingevuld waar ik mee kan registreren en zodra ik geregistreerd heb gaat het fout... dan krijg ik een mail binnen dat ik een vpn/proxy heb maar die heb ik helemaal niet... erg raar allemaal.

Jammer want ik heb er wel zin in.

Kunt u mij helpen Cptzeromaniac?

Ik krijg ook geen verificatie mail toegestuurd. Zou je mij ook vrij kunnen geven Cptzeromaniac?

Alvast bedankt!

@banaandigitaal heb je hem inmiddels wel binnen?

Anders even een PM aan me sturen met je mail adres dan kunnen we kijken

Ben binnen, het is gelukt de laatste keer.

Mooi forum moet ik zeggen.

Hallo, ik heb een vraagje, ik was al lid sinds 24-8. Ik probeer vandaag in te loggen maar dat lukt dus niet meer. Ik dacht vraag maar een nieuw ww aan, maar dan krijg ik een melding dat mijn email adres niet bekend is......

Ik weet niet of dat iets te maken heeft met de veranderingen bij jullie dat ik me weer opnieuw moet aanmelden, of dat jullie me misschien verwijderd hebben nav mijn IP adres, ik woon namelijk in Tunesie en merk dat ik regelmatig daardoor problemen heb.

Kan je me misschien helpen?

Dank je wel!

2 minuten geleden zei NetNiet:

Hallo, ik heb een vraagje, ik was al lid sinds 24-8. Ik probeer vandaag in te loggen maar dat lukt dus niet meer. Ik dacht vraag maar een nieuw ww aan, maar dan krijg ik een melding dat mijn email adres niet bekend is......

Ik weet niet of dat iets te maken heeft met de veranderingen bij jullie dat ik me weer opnieuw moet aanmelden, of dat jullie me misschien verwijderd hebben nav mijn IP adres, ik woon namelijk in Tunesie en merk dat ik regelmatig daardoor problemen heb.

Kan je me misschien helpen?

Dank je wel!

@NetNiet Denk dat je je helaas opnieuw moet registreren.

Onze excuses daarvoor.

36 minuten geleden zei Cptzeromaniac:

@banaandigitaal heb je hem inmiddels wel binnen?

Anders even een PM aan me sturen met je mail adres dan kunnen we kijken

PM verstuurd, alvast bedankt :)

4 minuten geleden zei Cptzeromaniac:

@NetNiet Denk dat je je helaas opnieuw moet registreren.

Onze excuses daarvoor.

Helemaal geen probleem, heb het net ingevuld, maar wijs me alsjeblieft niet af op mijn Tunesische IP hahaha 🙂 

hallo newgeneration, probeer al een tijdje mezelf te registreren maar krijg nog steeds de melding dat de site tijdelijk ofline is.

Tevens lees ik dat er mensen zijn die zich wel kunnen registreren, dus wat doe ik fout heb geen VPN en heb ook mijn cookies leeg gemaakt.

Alvast Bedankt.

VorigePage 18 of 39Volgende

Loading