Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Nieuw NZB forum the-newgeneration.net!

VorigePage 15 of 39Volgende
10 minuten geleden zei flurk2018:

No new invites are being accepted. Existing invites may still register.   ja dan houd het op natuurlijk

Ik heb het al vaker in dit topic gemeld dat is voor invites dat systeem is dicht. Registraties staan gewoon open.

als het niet lukt is dat heel jammer.

als je je email adres invult druk niet gelijk op enter maar klik met je muis op de knop misschien daar een probleem? Of ad blocker aan waardoor het niet werkt.

de aanmeldingen werken namelijk nog steeds en nog steeds kunnen mensen zich aanmelden zoals wij zien.

@Jefke007 misschien dat het even duurt. Stuur anders even pm met welk email je het probeert? Kan ik kijken of daar mail naartoe is gegaan.

Hoi Cptzeromaniac,

ik heb mijn mail adres ingevuld, maar hoe lang duurt het voordat ik de mail verificatie krijg?

Iedereen die niet direct een email krijgt om zijn/haar adres te bevestigen moet soms even geduld hebben. Ik ben daar al lid en heb ervaren dat forum mailtjes een paar uur op zich kunnen laten wachten sinds de vele aanmeldingen. De email server van het forum lijkt een beetje overbelast en misschien wel aan zijn max te zitten. 

Laten we vooral geen paniek veroorzaken ;)

Is ook reden waarom we verhuizen. Hebben gemerkt dat de server de enorme drukte gisteren niet erg fijn vond. Vandaag gaan ze proberen de verhuizing in gang te zetten.

Het kan dus zijn dat de site tijdelijk niet bereikbaar is. Wees gerust we zijn met de verhuizing bezig dus geen paniek :)

Er is een mogelijkheid dat je een foutmelding krijgt van cloudflare niet schrikken we zijn ermee bezig

anders kan je altijd proberen: http://www.the-newgeneration.net

Vergeet niet om even je cookies te wissen

17 uur geleden zei Cptzeromaniac:

hmmm dat is vreemd!

Je hebt toevallig niet je VPN aanstaan?
Want bij registratie blokkeert hij dan en kan het zijn dat je geen email ontvangt.

Had je net een mail aan ons gestuurd? op de gmail?

Heb eventueel probleem gevonden.

Ons email account heeft de limiet bereikt door alle drukte.
Nu een volgend account aanstaan die als backup werkt.

Hopelijk werkt het nu wel?

@ShadowMaster

hallo ik heb mij aangemeld zonder VPN

ik krijg nu te zien sorry voor het ongemak maar deze lid wacht niet op identificatie ofzoiets ?

Dus snap er niks van

en als ik op de link klik in de mail kom ik er wel op maar als ik dat niet doe krijg ik bovenstaande melding

De website is tijdens mijn registratie offline gegaan, kan ik hier straks gewoon mee verder gaan? Ik heb overigens al wel mijn mail adres gevalideerd.

1 minuut geleden zei ShadowMaster:

hallo ik heb mij aangemeld zonder VPN

ik krijg nu te zien sorry voor het ongemak maar deze lid wacht niet op identificatie ofzoiets ?

Dus snap er niks van

en als ik op de link klik in de mail kom ik er wel op maar als ik dat niet doe krijg ik bovenstaande melding

We zijn bezig met verhuizing zoals ik al aangaf.

Helaas is de DNS nog niet helemaal over naar de nieuwe gegaan en als je VPN gebruikt even van de site afgaan en vpn uitzetten en opnieuw VPN aan zetten en dan naar de site toe.

Ik had ook zo een soort probleem.

Cookies verwijderen helpt ook omdat SSL nu nog niet actief is op de site wat wel gaat gebeuren later vandaag.

1 minuut geleden zei stpolman:

De website is tijdens mijn registratie offline gegaan, kan ik hier straks gewoon mee verder gaan? Ik heb overigens al wel mijn mail adres gevalideerd.

Als goed is kan je gewoon verder met registreren. Ik heb de database van zojuist gebackuped en naar de nieuwe omgezet.

Mocht niet lukken horen we het graag.

@Cptzeromaniac probleem zelf gevonden ik had de link nog op vertificatie staan dus ik wachtte er niet meer op de nieuwe link vanuit de mail in favo gezet en nu lukt het wel zonder problemen ;) 

@Cptzeromaniac ik krijg nu nog steeds de melding dat de website offline is Error 525 SSL Handshake failed. Ik probeer het straks wel nog een keer

VorigePage 15 of 39Volgende

Loading