Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Enzetbee.com offline ?

VorigePage 9 of 14Volgende
18 uur geleden zei ShadowMaster:

ik heb inderdaad ook zo'n mail gehad 1x , maar dat is ook een nzb site : http://deadoralive.biz.ua/forum.php

gaat over die site

Maar is dit wel veilig. Kan ik hier gewoon op gaan zoeken naar bv boeken?

1 minute ago, Gandalf said:

Maar is dit wel veilig. Kan ik hier gewoon op gaan zoeken naar bv boeken?

We kunnen niet garanderen welke plek veilig is en welke niet, aangezien alles wat downloadbaar is gewoon door jan en alleman verspreid wordt, heb je altijd een kans op virussen als je download. Je bent zelf verantwoordelijk om ervoor te zorgen dat je zo min mogelijk kans loopt om geinfecteerd te worden met een virus, door de bestanden die je download goed te scannen voor je ze gebruikt.

20 minuten geleden zei oʞᴉlʞ:

We kunnen niet garanderen welke plek veilig is en welke niet, aangezien alles wat downloadbaar is gewoon door jan en alleman verspreid wordt, heb je altijd een kans op virussen als je download. Je bent zelf verantwoordelijk om ervoor te zorgen dat je zo min mogelijk kans loopt om geinfecteerd te worden met een virus, door de bestanden die je download goed te scannen voor je ze gebruikt.

Nee ik snap dat jullie dit niet kunnen garanderen. Maar ik wilde weten of er meer mensen gebruik maken van deze site.

Ik gebruik de Enzetbee.com in elk geval niet. Er zijn talloze alternatieven die meer te bieden hebben.

Vooral de reacties van spots lezen en kijken of de spotter betrouwbaar is. Dat geldt voor elk nzb forum :) garantie heb je helaas nooit. Daarom altijd een goede virusscanner gebruiken. 

3 uur geleden zei Meh Meh:

Als het niet verstuurd wordt via Enzetbee email, ook niet via de Enzetbee PM, wat heeft het dan te maken met Enzetbee?

geen idee vond ik ook al vreemd , maar het is gewoon veilig hoor en die ene site ook ;)

enzetbee en deadorlive zijn beide veilig ;) 

17 minuten geleden zei ShadowMaster:

geen idee vond ik ook al vreemd , maar het is gewoon veilig hoor en die ene site ook ;)

enzetbee en deadorlive zijn beide veilig ;) 

Ja, DOA bestaat volgens mij al een paar jaar. Misschien hebben ze te weinig leden en is dit een actie om wat instroom van nieuwe leden te krijgen. 

1 uur geleden zei colablikje:

Ja, DOA bestaat volgens mij al een paar jaar. Misschien hebben ze te weinig leden en is dit een actie om wat instroom van nieuwe leden te krijgen. 

Zo te zien zijn ze nog geen maand oud

Ik neem aan dat de beheerder van Enzetbee er een tweede website bij wou, waarschijnlijk voor meer inkomsten en daarom alle Enzetbee gebruikers nu mailt.
En uit het bericht van Shadowmaster maak ik op dat hij dat is of de beheerder van de forums kent. ^_^

4 uur geleden zei Meh Meh:

Ik neem aan dat de beheerder van Enzetbee er een tweede website bij wou, waarschijnlijk voor meer inkomsten en daarom alle Enzetbee gebruikers nu mailt.
En uit het bericht van Shadowmaster maak ik op dat hij dat is of de beheerder van de forums kent. ^_^

geen van beide , maar ken wel allebei de site's

ik zelf ben ergens anders werkzaam :P

VorigePage 9 of 14Volgende

Loading