kingsplace terug (alleen onder andere naam) als mysteryworld.life
Citaat van Demo op 8 april 2018, 13:16ja ik heb al diverse keren een verzoek gedaan en mijn hele mail box nog een keer grondig bekeken.
ja ik heb al diverse keren een verzoek gedaan en mijn hele mail box nog een keer grondig bekeken.
Citaat van Demo op 8 april 2018, 13:22ik heb ook geprobeerd opnieuw te registreren met hetzelfde email adres en dan krijg ik ook de melding dat het mail adres al in gebruik is
ik heb ook geprobeerd opnieuw te registreren met hetzelfde email adres en dan krijg ik ook de melding dat het mail adres al in gebruik is
Citaat van Meh Meh op 8 april 2018, 13:52Misschien hebben ze je account gewist of je gewoon gebanned.
Zelf zou ik er geen account willen hebben, place2home.net is veel groter.
Misschien hebben ze je account gewist of je gewoon gebanned.
Citaat van Demo op 8 april 2018, 14:1623 minuten geleden zei Meh Meh:Misschien hebben ze je account gewist of je gewoon gebanned.
Zelf zou ik er geen account willen hebben, place2home.net is veel groter.dat was ook m mijn 1e keus.. alleen is het niet mogelijk om momenteel een account aan te maken
23 minuten geleden zei Meh Meh:Misschien hebben ze je account gewist of je gewoon gebanned.
dat was ook m mijn 1e keus.. alleen is het niet mogelijk om momenteel een account aan te maken
Citaat van Meh Meh op 8 april 2018, 15:51Sodeju, hebben ze de registratie weer uitgezet.
Kijk af en toe even, het registratieformulier is meer een knipperlicht dan een webpagina.
Misschien heb je geluk.
Sodeju, hebben ze de registratie weer uitgezet.
Kijk af en toe even, het registratieformulier is meer een knipperlicht dan een webpagina.
Misschien heb je geluk.
Citaat van Verwijderde gebruiker op 8 april 2018, 18:452 uur geleden zei Meh Meh:Sodeju, hebben ze de registratie weer uitgezet.
Misschien heb je geluk.Dat lijkt wel de reclame van dat ijsje...
![]()
2 uur geleden zei Meh Meh:Sodeju, hebben ze de registratie weer uitgezet.
Misschien heb je geluk.
Dat lijkt wel de reclame van dat ijsje...
Citaat van Demo op 9 april 2018, 14:53Dan moet ik helaas maar even geduld hebben.. spots die momenteel op spotlite staan is nu ook niet echt geweldig.
Wel raar dat ze zonder enige aanleiding mij gewoon een ban hebben gegeven.
Dan moet ik helaas maar even geduld hebben.. spots die momenteel op spotlite staan is nu ook niet echt geweldig.
Citaat van Meh Meh op 9 april 2018, 16:281 uur geleden zei Gast Binky38:Dan moet ik helaas maar even geduld hebben.. spots die momenteel op spotlite staan is nu ook niet echt geweldig.
Je ziet alleen de spots in Spotnet en Spotlite die je nieuwsserver kan vinden.
1 uur geleden zei Gast Binky38:Dan moet ik helaas maar even geduld hebben.. spots die momenteel op spotlite staan is nu ook niet echt geweldig.
Je ziet alleen de spots in Spotnet en Spotlite die je nieuwsserver kan vinden.

Citaat van William op 20 april 2018, 16:18Ze gaan er bij mysteryworld mee stoppen. Via PM kreeg ik het volgende bericht.
CitaatQueen heeft aangegeven niet meer te willen doorgaan met de site, en aangezien ik altijd gezegd heb alleen niet de site te willen draaien, heb ik besloten de site uit de lucht te gooien, dit zal ik morgen in de loop van de dag doen zodat iedereen nog ff de tijd heeft.
Ik bedankt het hele team voor hun geweldige inzet en hoop dat jullie elders een plekje vinden, ikzelf zal me geheel van usenet terug trekken. Het is betreurenswaardig de beste en mooiste site uit de lucht te halen, maar helaas is er geen andere oplossing !
Ik wens iedereen veel suc6 in het zoeken naar een nieuw stekje.
Ze gaan er bij mysteryworld mee stoppen. Via PM kreeg ik het volgende bericht.
CitaatQueen heeft aangegeven niet meer te willen doorgaan met de site, en aangezien ik altijd gezegd heb alleen niet de site te willen draaien, heb ik besloten de site uit de lucht te gooien, dit zal ik morgen in de loop van de dag doen zodat iedereen nog ff de tijd heeft.
Ik bedankt het hele team voor hun geweldige inzet en hoop dat jullie elders een plekje vinden, ikzelf zal me geheel van usenet terug trekken. Het is betreurenswaardig de beste en mooiste site uit de lucht te halen, maar helaas is er geen andere oplossing !
Ik wens iedereen veel suc6 in het zoeken naar een nieuw stekje.
You Missed
Microsoft Edge in Windows 11 introduceert AI-functie ‘Journeys’
Eater
- augustus 22, 2025
- 20 views
Gangs of London maakt comeback met een “vierde seizoen”
Eater
- augustus 21, 2025
- 12 views
Doctor Who blijft te zien op BBC, “met of zonder Disney”
Eater
- augustus 21, 2025
- 9 views
Samsung Electronics zet opnieuw een grote stap in het verbeteren van de tv-ervaring
Eater
- augustus 21, 2025
- 7 views