kingsplace terug (alleen onder andere naam) als mysteryworld.life
Citaat van barrybianca op 4 november 2017, 11:31Ik heb idd ook een mailtje in mijn ongewenst gevonden met de text :
Beste leden,
Door persoonlijke omstandigheden heeft de vorige beheerder de site per direct moeten sluiten. Er is echter een nieuwe beheerder opgestaan die de site graag onder een andere naam door wil starten. We hopen iedereen weer van dienst te kunnen zijn, waar jullie zoals vanouds weer van alles kunnen vinden. Onze nieuwe inlog = www.mysteryworld.life/board . We zullen nu enige tijd nodig hebben om alles weer up to date te krijgen. Boven in het tabblad van je browser zie je voorlopig nog kingsplace staan dit is op moment niet te verhelpen. We wensen jullie veel plezier.
Mysteryworld
Ik ben naar deze site gegaan en wilde opnieuw registreren maar mijn naam bleek al in gebruik geprobeerd in te loggen en dat lukte gewoon met de inlog gegevens van kingsplace.rocks
Hoop dat dit wat duidelijkheid geeft en dat jullie acc ook gewoon meegenomen zijn.
Ik heb idd ook een mailtje in mijn ongewenst gevonden met de text :
Beste leden,
Door persoonlijke omstandigheden heeft de vorige beheerder de site per direct moeten sluiten. Er is echter een nieuwe beheerder opgestaan die de site graag onder een andere naam door wil starten. We hopen iedereen weer van dienst te kunnen zijn, waar jullie zoals vanouds weer van alles kunnen vinden. Onze nieuwe inlog = http://www.mysteryworld.life/board . We zullen nu enige tijd nodig hebben om alles weer up to date te krijgen. Boven in het tabblad van je browser zie je voorlopig nog kingsplace staan dit is op moment niet te verhelpen. We wensen jullie veel plezier.
Mysteryworld
Ik ben naar deze site gegaan en wilde opnieuw registreren maar mijn naam bleek al in gebruik geprobeerd in te loggen en dat lukte gewoon met de inlog gegevens van kingsplace.rocks
Hoop dat dit wat duidelijkheid geeft en dat jullie acc ook gewoon meegenomen zijn.
Citaat van Verwijderde gebruiker op 4 november 2017, 18:508 uur geleden zei THWIT:Ben ik de enige die zo zijn twijfels heeft over het doorgeven van inloggegevens van gebruikers aan een andere beheerder? Natuurlijk zal deze nieuwe beheerder vast wel goeie bedoelingen hebben enzo, maar het feit dat iemand dus er geen problemen mee heeft om dit soort gegevens gewoon over te hevelen naar een ander, dat klinkt niet erg veilig?
De database van kingsplace is verhuist naar mysteryworld. Daarom kan je ook inloggen met je oude account. Je login gegevens staan er in principe dus al. (Of je inlogt of niet)
Maar los daarvan is het altijd verstandig random wachtwoord en misschien zelfs dummy accounts te gebruiken.
8 uur geleden zei THWIT:Ben ik de enige die zo zijn twijfels heeft over het doorgeven van inloggegevens van gebruikers aan een andere beheerder? Natuurlijk zal deze nieuwe beheerder vast wel goeie bedoelingen hebben enzo, maar het feit dat iemand dus er geen problemen mee heeft om dit soort gegevens gewoon over te hevelen naar een ander, dat klinkt niet erg veilig?
De database van kingsplace is verhuist naar mysteryworld. Daarom kan je ook inloggen met je oude account. Je login gegevens staan er in principe dus al. (Of je inlogt of niet)
Maar los daarvan is het altijd verstandig random wachtwoord en misschien zelfs dummy accounts te gebruiken.
Citaat van Verwijderde gebruiker op 4 november 2017, 18:57Bedankt @barrybianca . Altijd handig deze informatie email voor bezoekers en leden
Bedankt @barrybianca . Altijd handig deze informatie email voor bezoekers en leden
Citaat van Hot12345 op 5 november 2017, 08:2011 minuten geleden zei Duken:Hij staat in het NZB links overzicht @Hot12345
Goed bezig,
Zoals het hoort!
11 minuten geleden zei Duken:Hij staat in het NZB links overzicht @Hot12345
Goed bezig,
Zoals het hoort!
Citaat van Misterkilobyte op 21 november 2017, 22:0737 minuten geleden zei Tyra:Ziet er naar uit dat de nieuwe site weer verdwenen is.
Bij mij doettie niet meer
Klopt bij mij doet ie het ook niet meer helaas, zou toch niet???
37 minuten geleden zei Tyra:Ziet er naar uit dat de nieuwe site weer verdwenen is.
Bij mij doettie niet meer
Klopt bij mij doet ie het ook niet meer helaas, zou toch niet???
Citaat van Verwijderde gebruiker op 22 november 2017, 06:36Gelukkig niet @Karelkeilbout ik kan http://mysteryworld.life/board/ gewoon openen.
Gelukkig niet @Karelkeilbout ik kan http://mysteryworld.life/board/ gewoon openen.
You Missed
Microsoft Edge in Windows 11 introduceert AI-functie ‘Journeys’
Eater
- augustus 22, 2025
- 28 views
Gangs of London maakt comeback met een “vierde seizoen”
Eater
- augustus 21, 2025
- 22 views
Doctor Who blijft te zien op BBC, “met of zonder Disney”
Eater
- augustus 21, 2025
- 18 views
Samsung Electronics zet opnieuw een grote stap in het verbeteren van de tv-ervaring
Eater
- augustus 21, 2025
- 16 views