Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

kingsplace terug (alleen onder andere naam) als mysteryworld.life

VorigePage 2 of 8Volgende

Ik heb idd ook een mailtje in mijn ongewenst gevonden met de text :

Beste leden,

Door persoonlijke omstandigheden heeft de vorige beheerder de site per direct moeten sluiten. Er is echter een nieuwe beheerder opgestaan die de site graag onder een andere naam door wil starten. We hopen iedereen weer van dienst te kunnen zijn, waar jullie zoals vanouds weer van alles kunnen vinden. Onze nieuwe inlog = http://www.mysteryworld.life/board . We zullen nu enige tijd nodig hebben om alles weer up to date te krijgen. Boven in het tabblad van je browser zie je voorlopig nog kingsplace staan dit is op moment niet te verhelpen. We wensen jullie veel plezier.

Mysteryworld

Ik ben naar deze site gegaan en wilde opnieuw registreren maar mijn naam bleek al in gebruik  geprobeerd in te loggen en dat lukte gewoon met de inlog gegevens van kingsplace.rocks

Hoop dat dit wat duidelijkheid geeft en dat jullie acc ook gewoon meegenomen zijn.

Ik gaat er eens rondkijken... :)

8 uur geleden zei THWIT:

Ben ik de enige die zo zijn twijfels heeft over het doorgeven van inloggegevens van gebruikers aan een andere beheerder? Natuurlijk zal deze nieuwe beheerder vast wel goeie bedoelingen hebben enzo, maar het feit dat iemand dus er geen problemen mee heeft om dit soort gegevens gewoon over te hevelen naar een ander, dat klinkt niet erg veilig?

De database van kingsplace is verhuist naar mysteryworld. Daarom kan je ook inloggen met je oude account. Je login gegevens staan er in principe dus al. (Of je inlogt of niet)

Maar los daarvan is het altijd verstandig random wachtwoord en misschien zelfs dummy accounts te gebruiken. :)

Bedankt @barrybianca . Altijd handig deze informatie email voor bezoekers en leden :proost:

Bedankt mannen,
Graag de link toevoegen bij de active links

Hij staat in het NZB links overzicht @Hot12345 ^_^

11 minuten geleden zei Duken:

Hij staat in het NZB links overzicht @Hot12345 ^_^

Goed bezig,
Zoals het hoort!

Ziet er naar uit dat de nieuwe site weer verdwenen is.

Bij mij doettie niet meer 

37 minuten geleden zei Tyra:

Ziet er naar uit dat de nieuwe site weer verdwenen is.

Bij mij doettie niet meer 

Klopt bij mij doet ie het ook niet meer helaas, zou toch niet???

Gelukkig niet @Karelkeilbout ik kan http://mysteryworld.life/board/ gewoon openen. 

VorigePage 2 of 8Volgende

Loading