Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Beste Firewall, Anti-virus, Anti-Spyware en Internet security

VorigePage 2 of 25Volgende

Beste totaal pakket:

1.Bitdefender 2008*

2.Norton Internet Security 2008*

*Maar in vele tests zijn nod32 Smart securite of kaspersky niet getest.

Wat mij betreft mag je Norton echt weghalen ;)

Ik vind dat echt 3x niets, waardeloos vind ik dat ;)

Bij PC shops word dat natuurlijk aangeraden omdat hun er dan weer winst op maken blablabla, maar Norton trekt ik weet niet hoeveel % van je geheugen en hij vind de nieuwste virussen etc NIET.

Daarom gebruik ik al jaren NOD32 (mit ein crakfix duh volgel maar uit wat ik bedoel)

in combinatie met ZAPRO (Zone Alarm Pro).

AVG vind ik zelf ook een hele goede gratis virusscaner, heb ik zelf ook gebruikt vroeger.

Ik heb even je dubbelpost verwijderd, Veldscholte. Ik zag er daarnet ook al een met 2 citaten en die heb ik maar laten staan. Deze gaat in ieder geval weg, hij was nogal nutteloos.

Ik heb even je dubbelpost verwijderd, Veldscholte. Ik zag er daarnet ook al een met 2 citaten en die heb ik maar laten staan. Deze gaat in ieder geval weg, hij was nogal nutteloos.

Had mn dubbele post niet gezien/opgemerkt anders had ik 'm zelf wel verwijderd, in iedergeval bedankt voor je oplettendheid ;)

Ook in een aantal andere topics heb ik dit gedaan, komt nogal eens voor. Kijk er wel een beetje mee uit.

Gebruik zeker 8 jaar Norton internet Security op meerdere pc's. Daar ben ik zéér tevreden over. Ook wat service betreft (vooral dit jaar) in mijn geval Top.. O0 Het zou te veel zijn om daar over uit te weiden.

Gr, tima

heb nu zone labs internet secrity

ik vind het een top programma

Ik gebruik zelf:

Anti-virus: NOD32

Anti-spyware: SpySweeper

Firewall: Agnitum Outpost Pro

Ik gebruik alles van AVG, inclusief firewalls e.d.. Natuurlijk wel de betaalde variant, houdt het toch meer up-to-date en je kunt plannen wanneer er een scan moet plaatsvinden. Vind ik altijd erg handig. Voor mij is er even niets beters dan AVG.

Ik gebruik alles van AVG, inclusief firewalls e.d.. Natuurlijk wel de betaalde variant, houdt het toch meer up-to-date en je kunt plannen wanneer er een scan moet plaatsvinden. Vind ik altijd erg handig. Voor mij is er even niets beters dan AVG.

avg is inderdaad niet verkeert, maar ik betaal daar niet voor

Ik gebruik zelf Avira Antivir

VorigePage 2 of 25Volgende

Loading