Beste Firewall, Anti-virus, Anti-Spyware en Internet security
Citaat van C.K7 op 12 februari 2010, 22:23Je hebt hem gedownload? lol
Ik doe dat met NOD32, met keys, heb hem tot 9/07/2010.
Ze updaten keys elke dag, dus non problem for me
Zotte scanner, minste elke ding onveilig dat er binnen komt, aanvallen!!
Ben er zot tevreden over.
Top 3:
1. NOD32
2. Kaspersky
3. BitDefender
Heb eerst de proefversie gedownload en daarna van youtube die serial gekopieerd en geplakt :angel:
Je hebt hem gedownload? lol
Ik doe dat met NOD32, met keys, heb hem tot 9/07/2010.
Ze updaten keys elke dag, dus non problem for me
Zotte scanner, minste elke ding onveilig dat er binnen komt, aanvallen!!
Ben er zot tevreden over.
Top 3:
1. NOD32
2. Kaspersky
3. BitDefender
Heb eerst de proefversie gedownload en daarna van youtube die serial gekopieerd en geplakt :angel:

Citaat van William op 13 februari 2010, 07:27NOD32 is inderdaad erg goed,
Ik gebruik nu Microsoft Security Essentials maar ik overweeg toch om NOD32 weer te downloaden. Aanrader!
NOD32 is inderdaad erg goed,
Ik gebruik nu Microsoft Security Essentials maar ik overweeg toch om NOD32 weer te downloaden. Aanrader!
Citaat van Zombymario op 13 februari 2010, 09:10Maar is Security Essentials ook goed effectief tegen malware enzo? Of alleen tegen virussen?
Maar is Security Essentials ook goed effectief tegen malware enzo? Of alleen tegen virussen?
Citaat van Trizomu op 8 maart 2010, 19:51Ik gebruik zelf Norton 360 samen met AVG 9 Pro en Threatfire, hoewel sommige zeggen dat deze niet zouden samenwerken heb ik er geen problemen mee(gehad).Allen blokken samen zowat alles af.En als men een beetje slim is moet er zelfs voor de eerste 2 niets betaald worden om ze dagdagellijks te gebruiken.
Ik gebruik zelf Norton 360 samen met AVG 9 Pro en Threatfire, hoewel sommige zeggen dat deze niet zouden samenwerken heb ik er geen problemen mee(gehad).Allen blokken samen zowat alles af.En als men een beetje slim is moet er zelfs voor de eerste 2 niets betaald worden om ze dagdagellijks te gebruiken.
Citaat van Marciej123 op 11 maart 2010, 23:20Ik zal binnenkort even een beginpost over het Paladin virus maken denk ik, een vriend heeft er last van.. Is moeilijk weg te krijgen :-[
edit: tenzij jullie t niet willen, dan doe ik het niet
Ik zal binnenkort even een beginpost over het Paladin virus maken denk ik, een vriend heeft er last van.. Is moeilijk weg te krijgen :-[
Citaat van Verwijderde gebruiker op 12 maart 2010, 08:19Ik zal binnenkort even een beginpost over het Paladin virus maken denk ik, een vriend heeft er last van.. Is moeilijk weg te krijgen :-[
Dat is geen probleem, als je maar het topic netjes opmaakt en goed verzorgd met juiste info.
Ik zal binnenkort even een beginpost over het Paladin virus maken denk ik, een vriend heeft er last van.. Is moeilijk weg te krijgen :-[
Dat is geen probleem, als je maar het topic netjes opmaakt en goed verzorgd met juiste info.

Citaat van William op 15 maart 2010, 19:28Hmmm... zal dit topic binnenkort weer even updaten, zia al aantal dingen wat outdated is.
Nod123.com werkt niet (parked domain), misschien werkt dit wel voor de liefhebbers: http://www.nod321.cn/
Hmmm... zal dit topic binnenkort weer even updaten, zia al aantal dingen wat outdated is.
Nod123.com werkt niet (parked domain), misschien werkt dit wel voor de liefhebbers: http://www.nod321.cn/
Citaat van Demo op 16 maart 2010, 07:31Hmmm... zal dit topic binnenkort weer even updaten, zia al aantal dingen wat outdated is.
Hmm vaag ik gebruikte die altijd en als die niet werkte die van jouw.
Hmmm... zal dit topic binnenkort weer even updaten, zia al aantal dingen wat outdated is.
Hmm vaag ik gebruikte die altijd en als die niet werkte die van jouw.
Citaat van TereZz op 1 juni 2010, 15:00Ik gebruik al heel lang niet AVG, ze vern*uken je pc met 1 update, hoe fail is dat progje dan wel niet..
Ik gebruik Avast Internet Secuirity en het werkt prima O0
Ik gebruik al heel lang niet AVG, ze vern*uken je pc met 1 update, hoe fail is dat progje dan wel niet..
Ik gebruik Avast Internet Secuirity en het werkt prima O0