Beste Firewall, Anti-virus, Anti-Spyware en Internet security

Citaat van William op 21 oktober 2008, 15:28ik heb een vraagje, heb je nou ook een aparte firewall en anti-spyware nodig als je al eset smart security op je pc hebt staan?
ik heb een vraagje, heb je nou ook een aparte firewall en anti-spyware nodig als je al eset smart security op je pc hebt staan?

Citaat van William op 21 oktober 2008, 19:30Er is zonet iets ergs gebeurd met m'n pc, ik zat gewoon op m'n pc te werken, en opeens ging m'n pc uit.
Er kwam een blauw scherm met een stopcode tevoorschijn, er stond je computer is uit voorzorg uitgegaan om verdere schade te voorkomen. Ik vind dit wel heel erg aangezien ik m'n pc in februari nieuw heb aangeschaft.
De vraag is kan dit liggen aan m'n antivirus? Ik had namelijk tot vandaag norton 360 op m'n pc staan, maar vandaag in de ochtend had ik hem eraf gehaald omdat m'n licentie bijna was verlopen en ik had toen eset smart security geinstalleerd met zo'n 30 dagen licentie.
Wie o wie kan mij helpen en/of adviseren wat nu te doen en/of te handelen???
:(
Er is zonet iets ergs gebeurd met m'n pc, ik zat gewoon op m'n pc te werken, en opeens ging m'n pc uit.
Er kwam een blauw scherm met een stopcode tevoorschijn, er stond je computer is uit voorzorg uitgegaan om verdere schade te voorkomen. Ik vind dit wel heel erg aangezien ik m'n pc in februari nieuw heb aangeschaft.
De vraag is kan dit liggen aan m'n antivirus? Ik had namelijk tot vandaag norton 360 op m'n pc staan, maar vandaag in de ochtend had ik hem eraf gehaald omdat m'n licentie bijna was verlopen en ik had toen eset smart security geinstalleerd met zo'n 30 dagen licentie.
Wie o wie kan mij helpen en/of adviseren wat nu te doen en/of te handelen??? :(

Citaat van Sander op 31 oktober 2008, 20:00Oke bedankt, ik ga even kijken.
En voor de virusscanner?
Ik heb nu de engelse BitDefender 2009 licentie tot 2047
Maar ja ik wil hem in het Nederlands.
Dus als jullie een goede betaalde Virusscanner kunnen vinden/of de NL BitDefender 2009.
Alvast Bedankt
Oke bedankt, ik ga even kijken.
En voor de virusscanner?
Ik heb nu de engelse BitDefender 2009 licentie tot 2047
Maar ja ik wil hem in het Nederlands.
Dus als jullie een goede betaalde Virusscanner kunnen vinden/of de NL BitDefender 2009.
Alvast Bedankt

Citaat van William op 11 november 2008, 10:00veel mensen zeggen hier dat ze erg tevreden waren over AVG.
ik dus NIET
ik had ooit AVG (gratis versie welteverstaan) en ik heb hem eens laten scannen. 46 virussen gevonden...
goed, allemaal verwijderd, alles was weg. maar om de virusscanner eens te testen, heb ik hitman pro ook eens laten kijken. het resultaat was bevredigend. 268 virussen gevonden!!
allemaal medium/high risk
dus voor mijn part is AVG slecht.
maar om ff te vragen: welke is beter, NOD32 of kaspersky?
veel mensen zeggen hier dat ze erg tevreden waren over AVG.
ik dus NIET
ik had ooit AVG (gratis versie welteverstaan) en ik heb hem eens laten scannen. 46 virussen gevonden...
goed, allemaal verwijderd, alles was weg. maar om de virusscanner eens te testen, heb ik hitman pro ook eens laten kijken. het resultaat was bevredigend. 268 virussen gevonden!!
allemaal medium/high risk
dus voor mijn part is AVG slecht.
maar om ff te vragen: welke is beter, NOD32 of kaspersky?
You Missed
Slag toegebracht aan criminele infrastructuur: website voor valse identiteitsbewijzen ontmanteld
Eater
- augustus 28, 2025
- 19 views
Back-up maken van je Word-documenten wordt straks een stuk eenvoudiger en flexibeler
Eater
- augustus 28, 2025
- 24 views
Microsoft verbetert eindelijk Bluetooth-audio tijdens gesprekken op Windows 11
Eater
- augustus 28, 2025
- 37 views
Week 36 30-08 t/m 05-09 De Nieuwe Series op de Streamingdiensten en de VK Tv
Eater
- augustus 27, 2025
- 44 views
Een nieuwe dimensie in televisie: Dreaming Whilst Black seizoen 2