Help ons en vul deze poll in

Citaat van Tom op 22 september 2007, 08:53Ja, ik kwam hier ook toen ik naar Demonoid zocht
.
Nee hoor, via Google, maar ik heb geen flauw idee meer wat ik heb ingetikt, toch alweer meer dan 2 jaar geleden
.
Ja, ik kwam hier ook toen ik naar Demonoid zocht .
Nee hoor, via Google, maar ik heb geen flauw idee meer wat ik heb ingetikt, toch alweer meer dan 2 jaar geleden .
Citaat van Eagles op 22 september 2007, 11:34ik was eerst actief bij ondertitel.com, en toen met leren branden ofzow hier terecht gekomen
geen idee hoe precies maar het beviel meteen.,dus ben even een forumslet geweest
en daarna die ander maar laten vallen :-*
ik was eerst actief bij ondertitel.com, en toen met leren branden ofzow hier terecht gekomen
geen idee hoe precies maar het beviel meteen.,dus ben even een forumslet geweest
en daarna die ander maar laten vallen :-*
Citaat van Verwijderde gebruiker op 24 september 2007, 07:18Heb je de andere laten vallen?
DukeN is ook veel gezelliger :
Heb je de andere laten vallen?
DukeN is ook veel gezelliger :
Citaat van Eagles op 27 september 2007, 00:50daar was het niet zo druk , na 3 dagen kon je daar 1 pagina aan ongelezen berichten verwachten
hier zijn er dat na 3 dagen minstens 5
wat het ook wel weer bere-gezellig maakt
het teltopic heb ik van daar maar wij liggen nu al voor, kun je nagaan.......
daar was het niet zo druk , na 3 dagen kon je daar 1 pagina aan ongelezen berichten verwachten
hier zijn er dat na 3 dagen minstens 5
wat het ook wel weer bere-gezellig maakt
het teltopic heb ik van daar maar wij liggen nu al voor, kun je nagaan.......
Citaat van Verwijderde gebruiker op 27 september 2007, 06:33Aaaa vandaar, kan je niet meer vasten leden hierheen trekken? :
Aaaa vandaar, kan je niet meer vasten leden hierheen trekken? :