Help ons en vul deze poll in

Citaat van William op 9 december 2006, 08:31Via een collega (Michiel)
We hadden het er op het werk een keer over, van het een kwam het ander.
Goeie site en het scheelt een hoop haar??? (je trekt ze niet meer uit je hoofd als je er niet uitkomt) gewoon een vraag stellen en binnen no time antwoord.
Ga zo door!
:cool2:
Marcel
Via een collega (Michiel)
We hadden het er op het werk een keer over, van het een kwam het ander.
Goeie site en het scheelt een hoop haar??? (je trekt ze niet meer uit je hoofd als je er niet uitkomt) gewoon een vraag stellen en binnen no time antwoord.
Ga zo door!
:cool2:
Marcel
Citaat van Verwijderde gebruiker op 9 december 2006, 11:10haha, leuk om te horen dat er ook op het werk over DukeN.NL word gesproken
haha, leuk om te horen dat er ook op het werk over DukeN.NL word gesproken

Citaat van William op 30 december 2006, 12:15Ik was op zoek naar een film (the Marathon Man met Dustin Hofman, te gekke film) en wilde die downloaden. Jammer genoeg ben ik geen computertechneut en wist me geen raad hoe dat te doen. Dus ga je zoeken op internet en voila: DukeN.nl met alle antwoorden over downloaden, bittornado, poorten die opengezet moeten worden enz. enz. Daar heb je nog eens wat aan! Ondertussen begint het downloaden al ergens op te lijken en weet ik nu tenminste wat een torrent is!
Ik was op zoek naar een film (the Marathon Man met Dustin Hofman, te gekke film) en wilde die downloaden. Jammer genoeg ben ik geen computertechneut en wist me geen raad hoe dat te doen. Dus ga je zoeken op internet en voila: DukeN.nl met alle antwoorden over downloaden, bittornado, poorten die opengezet moeten worden enz. enz. Daar heb je nog eens wat aan! Ondertussen begint het downloaden al ergens op te lijken en weet ik nu tenminste wat een torrent is!

Citaat van William op 30 december 2006, 23:44hallo ik ben pas nieuw en ik weet nog niet hoe ik alles moet doen met downloaden van film en de rest
sorry even voorstellen ik ben sjika en kom uit maastricht allemaal de groetjes
hallo ik ben pas nieuw en ik weet nog niet hoe ik alles moet doen met downloaden van film en de rest

Citaat van Eagles op 2 januari 2007, 20:31hallo ik ben pas nieuw en ik weet nog niet hoe ik alles moet doen met downloaden van film en de rest
Haha stadsgenoot!!!! Mestreech rulezzz
hallo ik ben pas nieuw en ik weet nog niet hoe ik alles moet doen met downloaden van film en de rest
Haha stadsgenoot!!!! Mestreech rulezzz

Citaat van William op 15 januari 2007, 13:39ik ben op jullie site terecht gekomen ..door via de startpagina ... en dan in de zoekmachine ...onder vinden.nl...dvd kraken in te typen ...
ik hoop dat jullie hier iets aan hebben
ik ben op jullie site terecht gekomen ..door via de startpagina ... en dan in de zoekmachine ...onder vinden.nl...dvd kraken in te typen ...
ik hoop dat jullie hier iets aan hebben