zo. jun 22nd, 2025
Home » Forum
Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Help ons en vul deze poll in

VorigePage 23 of 27Volgende

hallo ik ben nog maar een groentje hoor, en ik heb wat problemen met het omzetten, vandaar :( hopelijk kunnen jullie mij een beetje op weg helpen;

Tot volgende keer!!!!

koningskind

Beste mensen,

Ook ik wil graag me bij jullie aansluiten.

Mijn naam is Karin. Ik ben al een tijdje bezig via FTD maar.... Via hun site ben ik bij jullie terecht gekomen.

Groetje Karin

ik zou wel twee opties willen invullen want;

toen ik voor het eerst films wilde binnenhalen (op aanraden van een vriending zoals ook in mijn voorstellingsbericht staat) had ik geen idee waar ik aan begon en liep al gauw tegen onbekende dingen aan.

Ben toen gaan googelen en vond jullie met excact de oplossing van mijn "probleem" precies op dat moment kreeg ik van diezelfde vriending een email met jullie forum en het forum van binair4all waar ik een hoop uitleg zou kunnen vinden (helemaal waar !  O0)

Dus tja, waar zal ik nou op drukken ?

gr. Oita

ik ben eigenlijk  hier terecht  gekomen    na  beëindiging van  ftd <  hier is het nog even  goed  bekijken hoe alles werkt  maar  zal wel goed komen denk ik !  O0

Ik had deze poll over het hoofd gezien dus hier mijn antwoord

Ik was aan het zoeken voor een handleiding om games te burnen en toen kwam ik via dit topic van Robin op duken.nl:http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=17675.0

Gr Thijs

hoy via googel ben ik hier geraakt met downloaden hoe in googel  :zwaai:

ik ben hier gekomen door mijn broer en omdat ik een probleem heb met spotnet en hoop dat ik daarmee geholpen kan worden

een goeie site O0 en ga zeker door !!!! :peace:

omdat ik een probleem heb met spotnet

ik heb geen probleem met spotnet.

sterker nog, ik vind het zo'n leuk programma dat ik er iets meer over wilde weten - en zo ben ik hier terechtgekomen.

ik hoop dat ik er geen spijt van ga krijgen...    :peace:  :D

Hij bedoelt dat er iets bij hem niet lukt bij spotnet. ;)

Hallo allemaal

Via ombouw service Zwolle, om alles over downloaden van wii spellen te weten te komen. 8)

VorigePage 23 of 27Volgende

Loading