Help ons en vul deze poll in
Citaat van Erwin. op 3 september 2010, 11:56Ik weet van deze site omdat de URL me zo ongeveer de strot in is getimmerd door de oprichter :zwaai:.
Deed meneer het niet op het werk, dan zag ik de link van deze site wel, als hij met een kamikaze actie eindelijk mijn zogenaamde trage diesel voorbij kwam op de weg naar huis. Op de kont van die leasebak ( jaja, een leasebak.. ;D) stond te lezen "Duken.nl"
Erg leuk dat het nog steeds bestaat, en zo groot is geworden O0
oude bekende ook nog van het vorige forum? Of zelfs nog voor mijn tijd?
Ben ook benieuwd of we hem kennen
Ik weet van deze site omdat de URL me zo ongeveer de strot in is getimmerd door de oprichter :zwaai:.
Deed meneer het niet op het werk, dan zag ik de link van deze site wel, als hij met een kamikaze actie eindelijk mijn zogenaamde trage diesel voorbij kwam op de weg naar huis. Op de kont van die leasebak ( jaja, een leasebak.. ;D) stond te lezen "Duken.nl"
Erg leuk dat het nog steeds bestaat, en zo groot is geworden O0
oude bekende ook nog van het vorige forum? Of zelfs nog voor mijn tijd?
Ben ook benieuwd of we hem kennen
Citaat van Verwijderde gebruiker op 3 september 2010, 12:06Een foto gevonden!
Foto genomen op 26-01-2005!!
Podverdrie... mijn eerste lease auto was dat
Ik was daar dus euu.... nu 27 jaar dus reken maar uit
Trouwens op de voorkant stond ook deze sticker... was wat gedoe met verwijderen i.c.m. een schuurspons... echt me werkgever vond dat niet heel fijn :s
Een foto gevonden!
Foto genomen op 26-01-2005!!
Podverdrie... mijn eerste lease auto was dat Ik was daar dus euu.... nu 27 jaar dus reken maar uit
Trouwens op de voorkant stond ook deze sticker... was wat gedoe met verwijderen i.c.m. een schuurspons... echt me werkgever vond dat niet heel fijn :s
Citaat van Zombymario op 3 september 2010, 12:14Leuk. Je ziet veel vandaag de dag van die Peugeot 206. En, hoe hard kon die? ^-^
Leuk. Je ziet veel vandaag de dag van die Peugeot 206. En, hoe hard kon die? ^-^
Citaat van Verwijderde gebruiker op 3 september 2010, 12:17oo leuke foto! maar wat was er met je duim, bevroren ofzo?
Geen idee... misschien me sleutels?
[verwijderd door de beheerder]
oo leuke foto! maar wat was er met je duim, bevroren ofzo?
Geen idee... misschien me sleutels?
[verwijderd door de beheerder]

Citaat van William op 3 september 2010, 12:33;D dat 206je is het idd.. En de snelheid, naja.. hij kwam niet mijn ford focus station diesel voorbij ;D
Ik denk dat het forum toen nog niet eens was uitgevonden
Weet je al wie ik ben meneer Duken.. ? :zwaai:
;D dat 206je is het idd.. En de snelheid, naja.. hij kwam niet mijn ford focus station diesel voorbij ;D
Weet je al wie ik ben meneer Duken.. ? :zwaai:
Citaat van Verwijderde gebruiker op 3 september 2010, 12:43Ja volgens mij weet ik het, was jij niet die dude die wat "angstig" was voor spinnen...? Hehe
Die witte focus toch?! En het forum was toen de tijd inderdaad net van start... al hoewel... het was niet echt een forum.
Ja volgens mij weet ik het, was jij niet die dude die wat "angstig" was voor spinnen...? Hehe
Die witte focus toch?! En het forum was toen de tijd inderdaad net van start... al hoewel... het was niet echt een forum.
Citaat van Zombymario op 3 september 2010, 12:44Ik denk dat het forum toen nog niet eens was uitgevonden
Als ik me goed heb was het forum toch in 2007 begonnen (denk ik)
Als ik me goed heb was het forum toch in 2007 begonnen (denk ik)

Citaat van William op 3 september 2010, 14:08Jup.. ik vind spinnen niet echt leuk.. :- En inderdaad.. die witte focus
need for speed op de a7 :cool2:
Jup.. ik vind spinnen niet echt leuk.. :- En inderdaad.. die witte focus need for speed op de a7 :cool2:
Citaat van Verwijderde gebruiker op 6 september 2010, 17:51Hehe dat weet ik nog. Wat was het daar een gekkehuis
Die A7 heb ik toen de tijd iets te vaak te hard gepakt. Maar daar hebben we nu natuurlijk van geleerd.
Verder alles goed met je? Hoe ben je in godsnaam weer op duken.nl terecht gekomen?
Hehe dat weet ik nog. Wat was het daar een gekkehuis Die A7 heb ik toen de tijd iets te vaak te hard gepakt. Maar daar hebben we nu natuurlijk van geleerd.
Verder alles goed met je? Hoe ben je in godsnaam weer op duken.nl terecht gekomen?