di. jun 24th, 2025
Home » Forum
Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Help ons en vul deze poll in

VorigePage 14 of 27Volgende

bedoel je daarmee dat je gelooft dat dat ventje 6 jaar is  :geheim:

Pheeeeeeeew... kijk eerst eens naar zijn taalgebruik, en hoe de fuck weet zo'n ventje de naam van een winkel enzo te onthouden, hij moet mazzel hebben wilt ie kunnen lezen, laat staan posten op een forum

En ik geloof niet dat iemand in een winkel je aanraadt om je wii te laten ombouwen om dus gedownloade games te kunnen spelen

Geloof je hem nu nog steeds?  :-[

Ik denk stiekem dat het pappa is die meer wil weten over het downloaden van wii games, hahaha..... ;)

Zoiets inderdaad

Wat zou de wereld zijn zonder Google ?

Ik zoek eigenlijk altijd in het engels en heb ook niet echt behoefte aan nl subs.

Voor iemand anders ben ik echter op zoek gegaan naar een film met nl subs en

zo doende hier terecht gekomen.

hoe ik hie ben terecht gekomen????

nou via google (zoals iedereen)

maar ik zit toch met een vraag:  waarom heet het forum/website DukeN??????? want ik zou echt niet weet wat dat met een pc of downloaden of dergelijke gaat... :o

maar ik zit toch met een vraag:  waarom heet het forum/website DukeN??????? want ik zou echt niet weet wat dat met een pc of downloaden of dergelijke gaat... :o

Lees dit eens door: http://www.duken.nl/content/view/62/123/

Jep... omdat meer mensen zich dat afvragen kan je ook via http://www.lerendownloaden.nl op de site komen ;)

oke grappig, weer iets geleerd vandaag  ::)

Post Merge: februari 07, 2009, 08:20:10 pm

o ja ik bedacht nog iets leuks voor de website. dat het woord DukeN.nl (links bovenin de site) in thema's veranderd (bv: is het kerst dan is het in kertssfeer geschreven, is het pasen dan zitten er bv allemaal eieren omheen,(hey ik verzin ook maar wat :D) dat zou wel leuk zijn maar er zou ook wel wat werk inzitten. maar het is maar een idee  ;)

oke grappig, weer iets geleerd vandaag   ::)

Post Merge: februari 07, 2009, 08:20:10 pm

o ja ik bedacht nog iets leuks voor de website. dat het woord DukeN.nl (links bovenin de site) in thema's veranderd (bv: is het kerst dan is het in kertssfeer geschreven, is het pasen dan zitten er bv allemaal eieren omheen,(hey ik verzin ook maar wat :D) dat zou wel leuk zijn maar er zou ook wel wat werk inzitten. maar het is maar een idee  ;)

Met kerst komt er inderdaad een kerst logo. Voor de overige Thema's is er nog niks. Wel een idee om deze te maken  O0

Zoveel werk hoeft daar niet in te zitten. Zeker niet als we op deze site goede photoshoppers hebben :peace:

VorigePage 14 of 27Volgende

Loading