Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.
Nieuw hier
Fanaat1951@fanaat1951
1 bericht
#1 · 29 oktober 2021, 09:01
Citaat van Fanaat1951 op 29 oktober 2021, 09:01Goede morgen,
Mijn naam is Hans aka Fanaat1951. Gepensioneerd IT-er en geïnteresseerd in veel.
Hoop hier snel mijn weg te vinden.
Goede morgen,
Mijn naam is Hans aka Fanaat1951. Gepensioneerd IT-er en geïnteresseerd in veel.
Hoop hier snel mijn weg te vinden.
Klik voor duim omlaag.0Klik voor duim omhoog.0
Tropex21@tropex21
4 berichten
Je Miste
Disney schikt voor 50 miljoen dollar in streamingzaak
Eater
- juni 25, 2026
- 33 views
Ventoy lost opstartprobleem op en ondersteunt Windows 11 beter
Eater
- juni 25, 2026
- 45 views






