Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.
Berichtshistorie: Marciej123
Chill duken! Fototje?
Sent from my HTC Desire using TapatalkIn: Algemeen Google Chrome Topic - Nieuws / Tips / Gebruik
14 jaar geleden
Ik zal eens kijken of ik die beta nog heb, En het is gewoon pc uitzetten en vanaf usb opstarten;)
E …In: Algemeen Google Chrome Topic - Nieuws / Tips / Gebruik
14 jaar geleden
Ja het werkt echt veel sneller, Die laptop was toen een jaar of 3 oud, Duurde normaal 2min ong. om o …In: Algemeen Google Chrome Topic - Nieuws / Tips / Gebruik
14 jaar geleden
Ik had m gewoon al op mn lapptopje draaien werkte super! T was dan wel de beta maar ging gewoon goe …In: Algemeen Google Chrome Topic - Nieuws / Tips / Gebruik
14 jaar geleden
Er stonden gister al wat dvd9's op.Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2In: New Kids Nitro (2011) - Download / Torrent / NZB
13 jaar geleden
@duken hahaha geniaal!Ik hoorde dat de film echt alleen ging om hoeren neuken en nooit meer werken x …In: New Kids Nitro (2011) - Download / Torrent / NZB
13 jaar geleden
Heb m ff geupdate met de officiele trailer jonge! Kan nie wachte!
NEW KIDS NITRO TRAILER HD vanaf 8 …In: New Kids Nitro (2011) - Download / Torrent / NZB
14 jaar geleden
Algemene informatie:
[table]
[td]Release datum:[/td]
[td] 8 December 2011[/td]
[td]Productie …In: New Kids Nitro (2011) - Download / Torrent / NZB
14 jaar geleden
Rob, welke versie heb je op je Wii staan, Misschien dat ik dit topic wel een updatetje geefIn: Wii Softmod Handleiding (4.1 Tm 4.2)
12 jaar geleden
Zo moeilijk is het nou ook weer niet, toen ik er aan begon wist ik geneens wat sommige dingen beteke …In: Wii Softmod Handleiding (4.1 Tm 4.2)
13 jaar geleden
Heb je niet versie 4.3E?
Sent from my HTC Desire using TapatalkIn: Wii Softmod Handleiding (4.1 Tm 4.2)
14 jaar geleden
14 jaar geleden
Als je wilt wil ik wel een handleiding maken van 4.3E. Heb dit namelijk zelf gedaan 2weken terug dus …In: Wii Softmod Handleiding (4.1 Tm 4.2)
14 jaar geleden
ik wil trouwens niet heel veel zeggen maar, Alle versies? Als je 4.3E hebt moet je het toch echt met …In: Wii Softmod Handleiding (4.1 Tm 4.2)
14 jaar geleden
ik zou even de titel veranderen voor welke versie deze handleiding gemaakt is.
Of even bovenaan i …In: Wii Softmod Handleiding (4.1 Tm 4.2)
14 jaar geleden
Ja dat klopt.
Sent from my HTC Desire using TapatalkIn: [Wii] Controller maakt geen verbinding met de Wii
13 jaar geleden
Is de sensorbalk goed aangesloten?
Zit je er te dicht op/ te ver af?
Probeer m eens opnieuw te conn …In: [Wii] Controller maakt geen verbinding met de Wii
13 jaar geleden
minecraft
TF2
Battlefield heroes,
Battlefield 3
Wat voor gerne willen jullie graag?In: goede games om met vrienden online te spelen
13 jaar geleden
13 jaar geleden
Is je internet ook een Speedtouch[hiereencode] ? Dan heb je wss een Thomson 780.In: [Handleiding] Minecraft server opzetten met Bukkit.
14 jaar geleden
Nice job!
@^ heb je een foto van je router?
Sent from my HTC Desire using TapatalkIn: [Handleiding] Minecraft server opzetten met Bukkit.
14 jaar geleden
Nee. Feitelijk geen reclame. Want er staat geen link bij. Mag dus gewoon
Sent from my iPad 2 using …In: Op zoek naar Nederlands / Vlaams materiaal?
14 jaar geleden
Okee, Dat wist ik niet zeker en was zo'n klein berichtje dus dacht, ik doe maar even report!Goo …In: Softwaregigant is up & running!
12 jaar geleden
12 jaar geleden
12 jaar geleden
Je hebt toch wine? Voor apple? Zodat je de proggys daarmee kunt runnen?Sent from my HTC Desire using …In: The Pirate Bay Proxy Applicatie
13 jaar geleden
12 jaar geleden
Windows 8.1 64 bits (laatste updates etc helemaal bij) - Werkt super hier .
Heel soms dat, als het b …In: Popcorn Time downloaden - Gratis de nieuwste films kijken met Popcorn Time
11 jaar geleden
iemand een idee om dit op een linux-pc te installeren? Heb een linux distro draaien op een pc't …In: Popcorn Time downloaden - Gratis de nieuwste films kijken met Popcorn Time
11 jaar geleden
Als het gratis is wil ik wel een tutje maken
Sent from my HTC Desire using TapatalkIn: NZB Sites, spot programma's & websites - Spotnet, Spotlite, SpotWeb enzovoort
14 jaar geleden
typfoutje volgens mij:
• De makers van de websites en centralen topics
dat moet toch centrale zij …In: NZB Sites, spot programma's & websites - Spotnet, Spotlite, SpotWeb enzovoort
14 jaar geleden
dat kan je aanpassen bij het tabje NZB Handeling.
Gewoon via de link die jij zegtIn: Handleiding - Account aanmaken op NZBserver.com - Eigen instellingen en API
11 jaar geleden
zie trouwens ook het FM Board heb namelijk nog een korte tijd een server ter beschikking!In: Nieuws Serveradressen van Providers / Pay Servers / Gratis Nieuwsservers
14 jaar geleden
Ik gebruik ze niet, In iedergeval voorlopig niet.
+REP voor de moeite and stuff :angel:In: Nieuws Serveradressen van Providers / Pay Servers / Gratis Nieuwsservers
15 jaar geleden
ik heb internet van planet/ kpn
die hebben er toch wel een ? hoe kom ik er achter welke dit is en w …In: Nieuws Serveradressen van Providers / Pay Servers / Gratis Nieuwsservers
15 jaar geleden
Ja dat adsl valt er ook onder bij mij wel, ik gebruik op me ene pc: een payserver van eweka en de a …In: Nieuws Serveradressen van Providers / Pay Servers / Gratis Nieuwsservers
15 jaar geleden
10 jaar geleden
10 jaar geleden
11 jaar geleden
11 jaar geleden
11 jaar geleden
yup toevallig van de week nog even gegeken wat het aanbod was en de nieuwe versie gedownload (die oo …In: Café de Download
11 jaar geleden
11 jaar geleden
Ik had het laatst ook met mijn muis. Dubbelklik terwijl ik maar 1 keer klikte. Heel vervelend als je …In: Café de Download
11 jaar geleden
Denk dat dit gaat veranderen, als je kijkt naar Chinese fabrikanten zoals 'Oppo' en ' …In: Café de Download
11 jaar geleden
het werkt weer.. Ik kreeg het ineens in firefox ook.
Ben op een ander netwerk geweest en nu werkt h …In: Café de Download
11 jaar geleden