do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.369 of 2.047Volgende

het werkt weer.. Ik kreeg het ineens in firefox ook.

Ben op een ander netwerk geweest en nu werkt het weer prima..

Geen idee hoe. Maar het werkt :goed:

Mooi, vast een netwerk wat Duken.nl blocked :P

http://tweakers.net/nieuws/95811/belg-moet-mogelijk-60000-euro-schadevergoeding-betalen-voor-downloaden.html

Nou, ze zijn door hoor, Waylon en Ilse. Nog meer mensen die hebben gekeken?

Me, Me.

Zeker geen slecht nummer, maar naar mijn mening verveeld het snel.

Aan het eind van het nummer heb je het wel gehoord, zo'n gevoel beetje.

Maar wel verdiend hoor!

Toch knap dat ze door zijn terwijl heel Nederland het een slecht nummer vond voor het songfestival.

btw...

KOFFIE!

Iemand al gehoord van de 'OnePlus One'? (http://oneplus.net/)

Lage prijs voor, wat zij zeggen, een 'flagship killer'.

Enige nadeel is het invite systeem.

Tja, volgensmij zouden er al meerdere flagship killers zijn geweest, heb er alleen hier nog weinig van gemerkt.

Ik denk toch dat veel Samsung, Apple en htc gebruikers bij hun eigen merk blijven of eventueel naar een van de andere 2 overstappen. (tenminste dat merk ik heel veel in mijn omgeving)

Denk dat dit gaat veranderen, als je kijkt naar Chinese fabrikanten zoals 'Oppo' en 'Meizu'.

Maken steeds betere en mooiere telefoons die soms zelf beter zijn qua specs, en de prijs is aanzienlijk lager.

Mocht ik een invite weten te bemachtigen dan ga ik voor 'Oneplus One'. Anders lijkt me de Oppo N1 of de Find 7 ook wel wat.

Ik heb veel plezier (gehad) met mijn HTC One S. Specs zijn niet geweldig maar verder een leuk prima toestel.

Laatste tijd wat meer problemen mee, Batterij toch wel heel slecht aan het worden (heel fijn zo'n uni-body..), en hij dropt af en toe de verbinding.

Na de zomervakantie even verzekering zijn werk laten doen van mn provider, Gooien we deze kapot, 5 tientjes betalen en dan krijg ik een nieuwe, heb ik weer een prima reserve toestel mocht tzt mijn 'Chinese' telefoon kapot gaan.

Ik heb toch het idee dat 90% van de android telefoons wel kuren heeft met verbinding ofwel software. Ik moet zeggen dat iPhone daarentegen zich onderscheid, vooral op de software kant, iOS heeft nooit bugs en is uitermate veilig en dus zonder malware.

Het komt alleen vaak voor dat de home of de power button niet meer werkt, gelukkig hebben ze daar wel een speciale support voor.

Ik zag dat die Oneplus one ook op vallen is getest en waterdicht is? Dat is wel iets wat de meeste telefoons tegenwoordig nodig hebben vind ik! Ziet er goed uit voor zo'n lage prijs!

VorigePage 1.369 of 2.047Volgende