Café de Download
Citaat van William op 7 augustus 2024, 14:32Middag allemaal.
Wat een heerlijk weer. En dat aan het begin van me vakantie. Hopelijk blijft dit 4 weken zo.
Ook maar eens een nieuwe tv besteld. Stond al een (hele lange) tijd op de planning, maar het kwam er steeds niet van.
Binnenkort hangt de LG OLED65G45LW (2024) aan de muur. Kunnen we eindelijk eens fatsoenlijk tv kijken
.
Middag allemaal.
Wat een heerlijk weer. En dat aan het begin van me vakantie. Hopelijk blijft dit 4 weken zo.
Ook maar eens een nieuwe tv besteld. Stond al een (hele lange) tijd op de planning, maar het kwam er steeds niet van.
Binnenkort hangt de LG OLED65G45LW (2024) aan de muur. Kunnen we eindelijk eens fatsoenlijk tv kijken .
Citaat van Mafketel op 8 augustus 2024, 18:27Fijne vakantie en hoop voor je dat het idd zulk goed blijft.
Wel jammer voor de tv... Moet ie maar ff wachten.. 🤣 🤣
Fijne vakantie en hoop voor je dat het idd zulk goed blijft.
Wel jammer voor de tv... Moet ie maar ff wachten.. 🤣 🤣
Citaat van William op 8 augustus 2024, 21:19Nou nou @Monkie een luxe tv hoor 😃
65 Inch LG OLED OLED65G45LW (2024) TV
![]()
Specificaties van de 164cm (65 inch) OLED TV
- Resolutie: 3.840x2.160 pixels (4K)
- Beeldverversingssnelheid: 144 Hz
- Panel: OLED evo-Panel
- High Dynamic Range (HDR): HDR 10, Hybrid Log Gamma (HLG), Dolby Vision
- Geluidsysteem:
- Configuratie: 4.2
- Audio: Dolby Atmos
- Maximaal vermogen: 60 Watt
- SmartTV Platform: WebOS
- Connectiviteit:
- Bluetooth
- WLAN
- WiFi 6
- Spraakgestuurde Afstandsbediening
- Energieklasse: F
Nou nou @Monkie een luxe tv hoor 😃
65 Inch LG OLED OLED65G45LW (2024) TV

Specificaties van de 164cm (65 inch) OLED TV
- Resolutie: 3.840x2.160 pixels (4K)
- Beeldverversingssnelheid: 144 Hz
- Panel: OLED evo-Panel
- High Dynamic Range (HDR): HDR 10, Hybrid Log Gamma (HLG), Dolby Vision
-
Geluidsysteem:
- Configuratie: 4.2
- Audio: Dolby Atmos
- Maximaal vermogen: 60 Watt
- SmartTV Platform: WebOS
-
Connectiviteit:
- Bluetooth
- WLAN
- WiFi 6
- Spraakgestuurde Afstandsbediening
- Energieklasse: F
Citaat van William op 9 augustus 2024, 17:26Zeg dat wel @William
.
Heb nu nog een Full HD tv van 32 inch. Werkt nog goed. Maar ik wil nu toch eens genieten van natuurdocumentaires , films en series in 4K.
Me huidige tv wordt overgenomen door iemand die nog een tv uit 2006 heeft (met zo'n grote achterkant en scart-aansluiting).
Eerder deze week even langsgeweest om te kijken of de tv ontvanger (KPN) die ze gebruiken, naast een scart-aansluiting ook een HDMI-aansluiting heeft. Dat is het geval. Scheelt weer omruilen.
TV stond toevallig aan, ik kreeg gewoon bijna koppijn van dat trillende beeld.
Zeg dat wel @William .
Heb nu nog een Full HD tv van 32 inch. Werkt nog goed. Maar ik wil nu toch eens genieten van natuurdocumentaires , films en series in 4K.
Me huidige tv wordt overgenomen door iemand die nog een tv uit 2006 heeft (met zo'n grote achterkant en scart-aansluiting).
Eerder deze week even langsgeweest om te kijken of de tv ontvanger (KPN) die ze gebruiken, naast een scart-aansluiting ook een HDMI-aansluiting heeft. Dat is het geval. Scheelt weer omruilen.
TV stond toevallig aan, ik kreeg gewoon bijna koppijn van dat trillende beeld.