wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Algemeen Google Chrome Topic - Nieuws / Tips / Gebruik

VorigePage 4 of 13Volgende

Ja het werkt echt veel sneller, Die laptop was toen een jaar of 3 oud, Duurde normaal 2min ong. om op te starten ongeveer (w7)

toen was het ongeveer 25 seconde  ;) Maar tis wel wennen!

zit er ook office bij?

en is het mogelijk om van een usb te installeren zo ja hoe?

Ik zal eens kijken of ik die beta nog heb, En het is gewoon pc uitzetten en vanaf usb opstarten;)

En office zit er niet bij ;)

ik wil em via usb installeren op mn eeepc dat bedoel ik.

Ik gebruik die toch niet dus kan ik die laptop in alle rust verkloten :)

Ik ga chrome nu even installeren op VMWare

is maar één probleempje mee... draait op linux kernel dacht k. en als je dan sommige drivers niet hebt van bvb je wireless kaartje. natuurlijk heb je dan nog ndiswrapper (want volgens mij is t ubuntu-like), maar toch

Ik zal het zo eens bekijken. Maar met linux kan je heel makkelijk ook gewoon je windows wireless drivers installeren hoor :) Ubuntu iig xD

sommige niet. de mijne bvb al niet, want linux ondersteunt geen enkel kaartje van winbond schijnt het. nuja. mss is het dan juist wel goed dat dit er komt... dan zullen er meer ports zijn

Dat zijn niet de goede downloads heren. De echte Chrome OS kan je volgens mij nog niet downloaden.

Chrome laptop start ook binnen 10 sec. Volledig op. ( ja, met koude start)

Net me opa aan de lijn. Hij heeft weer maleware op ze pc.... ik moet die man straks Chrome OS laten gebruiken :)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Volgens mij zijn dit wel gewoon de goede downloads en ja het zijn beta versie's. Maar het werkt ook dus @duken hoezo zijn dit niet de goede links ?

VorigePage 4 of 13Volgende