wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Algemeen Google Chrome Topic - Nieuws / Tips / Gebruik

VorigePage 5 of 13Volgende

zijn geen goede downloads omdat chrome OS nog niet bestaat, wat je nu download is een op linux gebasseerd uitgebreid chrome browser ;)

Chrome OS is nog niet te downloaden namelijk ook niet van de officiele site.

Oke je hebt gelijk had het zelf namelijk nog niet getest maar een vriend van me wel. En ja als je het opstart kom je in linux en dan moet je op live cd klikken en dan opent ie gewoon in chrome browser getchrome.eu/home dus het is idd nep xD

Heb net het lange filmpje van DukeN gekeken, lijkt me wel wat. Als ze niet te duur zijn zou ik nog wel een aanschaf gaan overwegen.

Ik vraag me ook af wat de netbook van google gaat kosten. Er zit weinig spannende hardware in. Dus ik denk tussen de 200 en 300 euro.

Klinkt inderdaad best redelijk. Ze zullen alleen wat ram geheugen en een matige CPU nodig hebben.

voor mensen met echt weinig geld :D

http://tweakers.net/nieuws/64384/cherrypal-introduceert-netbook-van-99-dollar.html

Wilde dit even met jullie delen:

kan dit niet beter in het apple topic?

dit is een filmpje met Snow leopard op een Chrome OS laptop wat nog niet eens goed werkt (muis).

Zie de meerwaarde niet voor Google OS.

[A]impy

Omdat het toch een Google Chrome netbook is. Dan vind ik het hier wel kunnen. En een groot probleem is het niet :)

Dat is wel nice, jammer dat het nogal langzaam is met die graphics.

En wat is dat rare geluidje op de achtergrond?

En wat is dat rare geluidje op de achtergrond?

56k modem :P

Maar toch vind ik het raar om hier te posten (;laat hem wel staan hoor).

VorigePage 5 of 13Volgende