Algemeen Google Chrome Topic - Nieuws / Tips / Gebruik
Citaat van Erwin. op 11 december 2010, 21:33zijn geen goede downloads omdat chrome OS nog niet bestaat, wat je nu download is een op linux gebasseerd uitgebreid chrome browser
Chrome OS is nog niet te downloaden namelijk ook niet van de officiele site.
zijn geen goede downloads omdat chrome OS nog niet bestaat, wat je nu download is een op linux gebasseerd uitgebreid chrome browser
Chrome OS is nog niet te downloaden namelijk ook niet van de officiele site.
Citaat van Wous op 11 december 2010, 22:23Oke je hebt gelijk had het zelf namelijk nog niet getest maar een vriend van me wel. En ja als je het opstart kom je in linux en dan moet je op live cd klikken en dan opent ie gewoon in chrome browser getchrome.eu/home dus het is idd nep xD
Oke je hebt gelijk had het zelf namelijk nog niet getest maar een vriend van me wel. En ja als je het opstart kom je in linux en dan moet je op live cd klikken en dan opent ie gewoon in chrome browser getchrome.eu/home dus het is idd nep xD
Citaat van William op 11 december 2010, 23:09Heb net het lange filmpje van DukeN gekeken, lijkt me wel wat. Als ze niet te duur zijn zou ik nog wel een aanschaf gaan overwegen.
Heb net het lange filmpje van DukeN gekeken, lijkt me wel wat. Als ze niet te duur zijn zou ik nog wel een aanschaf gaan overwegen.
Citaat van Duken op 12 december 2010, 19:52Ik vraag me ook af wat de netbook van google gaat kosten. Er zit weinig spannende hardware in. Dus ik denk tussen de 200 en 300 euro.
Ik vraag me ook af wat de netbook van google gaat kosten. Er zit weinig spannende hardware in. Dus ik denk tussen de 200 en 300 euro.
Citaat van William op 12 december 2010, 19:53Klinkt inderdaad best redelijk. Ze zullen alleen wat ram geheugen en een matige CPU nodig hebben.
Klinkt inderdaad best redelijk. Ze zullen alleen wat ram geheugen en een matige CPU nodig hebben.
Citaat van Erwin. op 12 december 2010, 20:26voor mensen met echt weinig geld
http://tweakers.net/nieuws/64384/cherrypal-introduceert-netbook-van-99-dollar.html
voor mensen met echt weinig geld
http://tweakers.net/nieuws/64384/cherrypal-introduceert-netbook-van-99-dollar.html
Citaat van Erwin. op 2 januari 2011, 11:14kan dit niet beter in het apple topic?
dit is een filmpje met Snow leopard op een Chrome OS laptop wat nog niet eens goed werkt (muis).
Zie de meerwaarde niet voor Google OS.
kan dit niet beter in het apple topic?
dit is een filmpje met Snow leopard op een Chrome OS laptop wat nog niet eens goed werkt (muis).
Zie de meerwaarde niet voor Google OS.
Citaat van Wous op 2 januari 2011, 11:18[A]impy
Omdat het toch een Google Chrome netbook is. Dan vind ik het hier wel kunnen. En een groot probleem is het niet
Dat is wel nice, jammer dat het nogal langzaam is met die graphics.
En wat is dat rare geluidje op de achtergrond?
[A]impy
Omdat het toch een Google Chrome netbook is. Dan vind ik het hier wel kunnen. En een groot probleem is het niet
Dat is wel nice, jammer dat het nogal langzaam is met die graphics.
Citaat van Erwin. op 2 januari 2011, 11:22En wat is dat rare geluidje op de achtergrond?
56k modem
Maar toch vind ik het raar om hier te posten (;laat hem wel staan hoor).
56k modem
Maar toch vind ik het raar om hier te posten (;laat hem wel staan hoor).