Wii Softmod Handleiding (4.1 Tm 4.2)
Citaat van Thijs. op 31 maart 2011, 18:08Ik wil nog wel ff melden dat dit niet klopt:
Even de voordelen van 4.1:- Indien je een modchip in de Wii hebt zitten, kan je spellen met een andere regio dan PAL ook spelen. Dit is niet mogelijk met firmware 4.2E of hoger
Ik heb het weggehaald zomby. Bedankt dat je helpt.
Ik wil nog wel ff melden dat dit niet klopt:
Even de voordelen van 4.1:- Indien je een modchip in de Wii hebt zitten, kan je spellen met een andere regio dan PAL ook spelen. Dit is niet mogelijk met firmware 4.2E of hoger
Ik heb het weggehaald zomby. Bedankt dat je helpt.
Citaat van Wous op 31 maart 2011, 20:58Ik vind de lay out van het topic nog een beetje vaag, het gaat je niet aan het lezen zetten. Misschien nog wat meer Plaatjes, dikgedrukt en soms een [ hr ] er tussen voor de afscheiding
Ik vind de lay out van het topic nog een beetje vaag, het gaat je niet aan het lezen zetten. Misschien nog wat meer Plaatjes, dikgedrukt en soms een [ hr ] er tussen voor de afscheiding
Citaat van Marciej123 op 31 maart 2011, 21:15ik wil trouwens niet heel veel zeggen maar, Alle versies? Als je 4.3E hebt moet je het toch echt met een spel doen en dat zie ik hier niet staan...
Heb dit namelijk zelf 2 weken geleden ook gedaan dus vandaar. Dat wordt er niet echt in vermeld..
ik wil trouwens niet heel veel zeggen maar, Alle versies? Als je 4.3E hebt moet je het toch echt met een spel doen en dat zie ik hier niet staan...
Heb dit namelijk zelf 2 weken geleden ook gedaan dus vandaar. Dat wordt er niet echt in vermeld..
Citaat van Thijs. op 1 april 2011, 05:57[a]wous Ik vind het nogal moeilijk om de layout aan te passen want ik weet niet heel erg goed hoe ik hem dan zou moeten maken..............
[a]Marciej123. Ik vermeld het vanaf nu , dankjewel;)
Post samenvoeging: april 01, 2011, 08:04:57
Ik heb er meer afbeeldingen ingegooid, meer tips?
[a]wous Ik vind het nogal moeilijk om de layout aan te passen want ik weet niet heel erg goed hoe ik hem dan zou moeten maken..............
[a]Marciej123. Ik vermeld het vanaf nu , dankjewel;)
Post samenvoeging: april 01, 2011, 08:04:57
Ik heb er meer afbeeldingen ingegooid, meer tips?
Citaat van Marciej123 op 1 april 2011, 07:02Als je wilt wil ik wel een handleiding maken van 4.3E. Heb dit namelijk zelf gedaan 2weken terug dusja
.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Als je wilt wil ik wel een handleiding maken van 4.3E. Heb dit namelijk zelf gedaan 2weken terug dusja .
Citaat van Marciej123 op 6 april 2011, 21:20ik zal morgen wel een handleiding in elkaar zetten
ik zal morgen wel een handleiding in elkaar zetten
Citaat van William op 25 juli 2011, 18:40wij hebben dit alles zo gedaan er zijn nu 180 spellen maar er speelt geen enkel van . De wii is wel nieuw van zaterdag zou het niet meer gaan met nieuwe ???
wij hebben dit alles zo gedaan er zijn nu 180 spellen maar er speelt geen enkel van . De wii is wel nieuw van zaterdag zou het niet meer gaan met nieuwe ???
Citaat van Marciej123 op 25 juli 2011, 19:28Heb je niet versie 4.3E?
Heb je niet versie 4.3E?