Wii Softmod Handleiding (4.1 Tm 4.2)
Citaat van boely op 29 juli 2011, 10:34Hoi Hoi
Als ik op t sd krt druk krijg elke keer error #004 , heb je daar n oplossing voor.
dank
Hoi Hoi
Als ik op t sd krt druk krijg elke keer error #004 , heb je daar n oplossing voor.
dank
Citaat van Demo op 6 augustus 2011, 18:01Heb je je sd kaart van te voren geformateerd? Voor de rest weet ik niks van de Wii af maar dat is een veel voorkomend probleem dus ik zou het even proberen als ik jou was.
Heb je je sd kaart van te voren geformateerd? Voor de rest weet ik niks van de Wii af maar dat is een veel voorkomend probleem dus ik zou het even proberen als ik jou was.
Citaat van T H W I T op 27 november 2011, 15:22-Wii (Het maakt niet uit of je een rode, zwarte of een witte heb)
-Sd Kaart
Moet zijn -Wii (Het maakt niet uit of je een rode, zwarte of een witte hebt)?
Verder mooie duidelijke handleiding!
-Wii (Het maakt niet uit of je een rode, zwarte of een witte heb)
-Sd Kaart
Moet zijn -Wii (Het maakt niet uit of je een rode, zwarte of een witte hebt)?
Verder mooie duidelijke handleiding!
Citaat van William op 1 december 2011, 21:11Beste,
Stappen tot aan preloader gingen goed. Kreeg toen iets van code dump in mijn scherm en vervolgens alleen nog maar zwart beeld.
Zwarte Wii 4.3 boot loader as iso
Heb de backup die ik op mijn computer moest opslaan weer op de sd kaart gezet, maar beeld blijft zwart. Iemand nog ideeen? Dit net voor sinterklaas, zullen de kinderen leuk vinden :'(
Beste,
Stappen tot aan preloader gingen goed. Kreeg toen iets van code dump in mijn scherm en vervolgens alleen nog maar zwart beeld.
Zwarte Wii 4.3 boot loader as iso
Heb de backup die ik op mijn computer moest opslaan weer op de sd kaart gezet, maar beeld blijft zwart. Iemand nog ideeen? Dit net voor sinterklaas, zullen de kinderen leuk vinden :'(
Citaat van Zombymario op 2 december 2011, 10:12Kan je BootMii starten? Heb je een NAND-backup gemaakt?
Kan je BootMii starten? Heb je een NAND-backup gemaakt?
Citaat van William op 2 december 2011, 14:21Kan je BootMii starten? Heb je een NAND-backup gemaakt?
Hallooo. Nee kan bootmij niet starten maar heb wel een NAND-backup gemaakt. Heb de bestanden terug gezet zoals staat in de tutorial, maar het beeld blijft zwart...
Kan je BootMii starten? Heb je een NAND-backup gemaakt?
Hallooo. Nee kan bootmij niet starten maar heb wel een NAND-backup gemaakt. Heb de bestanden terug gezet zoals staat in de tutorial, maar het beeld blijft zwart...
Citaat van Zombymario op 2 december 2011, 15:05Dan denk ik dat je Wii is gebrickt, als je BootMii niet kan opstarten zit er denk ik niet veel op naar Nintendo te bellen en vragen of ze hem kunnen repareren (natuurlijk niet zeggen dat hem heb geprobeerd hebt om te bouwen).
Dan denk ik dat je Wii is gebrickt, als je BootMii niet kan opstarten zit er denk ik niet veel op naar Nintendo te bellen en vragen of ze hem kunnen repareren (natuurlijk niet zeggen dat hem heb geprobeerd hebt om te bouwen).
Citaat van William op 21 december 2011, 01:58Bedankt. Ik ben hier al heel de nacht naar op zoek. Ik wou bijna de handleiding en software van WII ombouwen kopen, omdat daar zoveel goeds over verteld werd, maar dit heeft mij echt ervan overtuigd dat het ook gratis kan
Bedankt. Ik ben hier al heel de nacht naar op zoek. Ik wou bijna de handleiding en software van WII ombouwen kopen, omdat daar zoveel goeds over verteld werd, maar dit heeft mij echt ervan overtuigd dat het ook gratis kan