Wii Softmod Handleiding (4.1 Tm 4.2)
Citaat van Demo op 24 mei 2021, 18:0049 minuten geleden zei g.scholtens:Iemand nog handleiding die recent is en eventueel Nederlandse? Heb op mijn Wii de meest recente software staan.
Er staan 2 linkjes met uitleg op het net die volgens mij van zeer recente datum zijn, waar je wellicht wat aan hebt;
49 minuten geleden zei g.scholtens:Iemand nog handleiding die recent is en eventueel Nederlandse? Heb op mijn Wii de meest recente software staan.
Er staan 2 linkjes met uitleg op het net die volgens mij van zeer recente datum zijn, waar je wellicht wat aan hebt;
Citaat van g.scholtens op 24 mei 2021, 19:181 uur geleden zei Skeletor:Er staan 2 linkjes met uitleg op het net die volgens mij van zeer recente datum zijn, waar je wellicht wat aan hebt;
Bedankt. Is alles zelf beetje makkelijk te doen?
1 uur geleden zei Skeletor:Er staan 2 linkjes met uitleg op het net die volgens mij van zeer recente datum zijn, waar je wellicht wat aan hebt;
Bedankt. Is alles zelf beetje makkelijk te doen?
Citaat van Demo op 25 mei 2021, 14:4319 uur geleden zei g.scholtens:Bedankt. Is alles zelf beetje makkelijk te doen?
Hallo @g.scholtens, dat is iets wat je volledig zelf zal moeten beoordelen aan de hand van wat je leest en herkent als je eenmaal bezig bent. De omschrijving geeft aan dat de installatie is voor een Wii met systeemsoftware 4.3e en er staat onderaan de pagina van Stap 1 een belangrijke tekst die je wel serieus moet nemen.
WAARSCHUWING : Verder met STAP 2 - De softmod installatie?
Als je stap 1 (Homebrew Channel) al lastig vond; moet ik je echt afraden verder te gaan met stap 2.
In stap 2 gaan wij de Wii voorzien van de software modificatie en dit is complexer en er bestaat een risico
dat je de Wii kapot maakt.
19 uur geleden zei g.scholtens:Bedankt. Is alles zelf beetje makkelijk te doen?
Hallo @g.scholtens, dat is iets wat je volledig zelf zal moeten beoordelen aan de hand van wat je leest en herkent als je eenmaal bezig bent. De omschrijving geeft aan dat de installatie is voor een Wii met systeemsoftware 4.3e en er staat onderaan de pagina van Stap 1 een belangrijke tekst die je wel serieus moet nemen.
WAARSCHUWING : Verder met STAP 2 - De softmod installatie?
Als je stap 1 (Homebrew Channel) al lastig vond; moet ik je echt afraden verder te gaan met stap 2.
In stap 2 gaan wij de Wii voorzien van de software modificatie en dit is complexer en er bestaat een risico
dat je de Wii kapot maakt.